پایان کار جشنواره موسیقی معلولان

31 فروردین 1395

در این جشنواره 2 روزه که در 2 بخش گروهی و انفرادی و با حضور 100 نفر از معلولان نابینا، ناشنوا، معلولیت ذهنی، اعصاب و روان و جسمی- حرکتی برگزار شد از نفرات اول تا سوم گروه های معلولیت با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.


مدیرکل بهزیستی گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در نخستین جشنواره موسیقی معلولان 20 گروه نمایشی از معلولان توانمند شهرهای رشت، لنگرود، رودسر، رضوانشهر، لاهیجان و ماسال حضور داشتند.


محمدرضا پارسی افزود: ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی و مقابله با اندیشه های تکفیری، عشق و معرفت و خداجویی، نوع دوستی و مهرورزی، خانواده و مسائل اجتماعی، اوصاف طبیعت، موجودات و جلوه های الهی، توجه جدی به آئین و رسوم بومی محلی گیلان از موضوعات این جشنواره بوده است.


وی شناسایی استعدادهای خلاق، برنامه ریزی برای رشد جامعه معلولان، ایجاد بستر مناسب و گسترش سطح علمی و فعالیت گروه های موسیقی میان این قشر از افراد جامعه و کمک به فرآیند تولیدات هنر در طول سال را از اهداف مهم جشنواره موسیقی معلولان دانست.


مدیرکل بهزیستی گیلان همچنین از چاپ کتاب مفاخر معلولان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال گردآوری اطلاعات در زمینه مفاخر معلول هستیم که با تدوین اطلاعات در آینده نزدیک این کتاب به چاپ خواهد رسید.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است