اعتبار 25 میلیارد ریالی برای احداث پروژه ساختمان معلولان مشگین‌شهر

20 اردیبهشت 1395

یاور مظفری در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: پروژه احداث ساختمان معلولان ذهنی شهید فیاض‌بخش شهرستان مشگین‌شهر به علت عدم وجود اعتبار متوقف است.


 


مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تاکنون حدود 3 میلیارد ریال برای ساخت این پروژه هزینه شده که برای تکمیل و تحویل ساختمان و محوطه‌سازی آن با برآورد فعلی مبلغ 25 میلیارد ریال مورد نیاز است.


 


مظفری بیان کرد: احداث ساختمان معلولان ذهنی شهید فیاض‌بخش مشگین‌شهر در مهرماه سال 87 طی قراردادی به مبلغ حدود 9 میلیارد و 500 میلیون ریال و با زیربنای 1700 متر مربع در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع آغاز شده است.


 


وی افزود: متاسفانه به دلیل عدم وجود اعتبار در آبان ماه سال 89 خاتمه قرارداد مطابق ماده 48 شرایط عمومی پیمان به پیمانکار ابلاغ شده و پروژه در حد اجرای اسکلت فلزی و با پیشرفت فیزیکی 30 درصد از پیمانکار تحویل شد و تاکنون نیز به دلیل عدم تامین اعتبار متوقف شده است.


 


مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: برای تعیین تکلیف این پروژه اعتبارات مورد نیاز طی نامه‌ای از فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر درخواست شده و امید است این امر در سال جاری محقق شود.


 


مظفری افزود: در صورت تحقق اعتبار مورد نیاز، پیش‌بینی می‌شود این پروژه با توجه به نیاز مبرم سازمان بهزیستی استان در نیمه دوم سال 96 به مرحله بهره‌برداری برسد.


 


وی اجرای این پروژه را یک کار عام‌المنفعه عنوان کرد و گفت: تکمیل، اتمام و بهره‌برداری از این پروژه یک کار خیر و ماندگار است و در صورت مشارکت خیرین استان این پروژه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است