مهدوی: امید زیادی به کسب دو سهمیه دیگر قایقرانی معلولان در آلمان داریم

22 اردیبهشت 1395

مسعود مهدوی در‌ رابطه با آخرین وضعیت قایقرانان معلول برای کسب سهمیه در مرحله نهایی انتخابی پارالمپیک ریو، اظها‌ر کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان که آخرین مرحله از ر‌قا‌بت‌های گزینشی پارالمپیک ریو است، شهلا بهروزی راد، اسلام جاهد و اکبر طهماسبی سه نماینده‌ای هستند که 24 اردیبهشت ماه عازم آلمان خواهند شد و مسابقات از 28 تا 30 اردیبهشت ماه در شهر دویسپورگ برگزار می‌شود. البته بهروزی راد پیش از این سهمیه پارالمپیک ریو را کسب کرده و اعزام به این تورنمنت در جهت ارتقا رنکینگ او و مشخص شدن جایگاه این ورزشکار در مرحله مقدماتی بازی‌های پارالمپیک ریو است که در کدام لاین پارو خواهد زد.


 


وی در‌ رابطه با وضعیت اسلام جاهد و اکبر طهماسبی برای کسب سهمیه، خاطر‌ نشان کرد: اسلام جاهد در حال‌ حاضر در اردوی برون مرزی پرتغال به سر می‌برد و طهماسبی نیز در دریاچه آزادی و زیر نظر بهروزی راد تمرینات خود را پیگیری می‌کند. هر دو ورزشکار در شرایط خوبی به سر می برند و به کسب سهمیه توسط دو ورزشکار امیدواریم.


 


مهدوی ضمن تشکر از فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته‌ ملی پارالمپیک افزود: حمایت‌های این دو ارگان از تیم ‌ملی قایقرانی سبب شده تا به امروز بهترین شرایط را قایقرانان برای کسب سهمیه داشته باشند. امیدوارم با کسب سهمیه دیگر بتوانیم به زحمات فدراسیون و کمیته‌ ملی پارالمپیک پاسخ مثبت دهیم.


 


وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به مدال آوری در رشته قایقرانی در بازی‌های پارالمپیک ریو دارید، اظها‌ر کرد: ما هنوز شناخت کاملی نسبت به حریفان پارالمپیکی نداریم که بخواهیم پیش‌بینی دقیقی نسبت به مدال آوری قایقرانان خود در ریو داشته باشیم. به‌ هر‌ حال در شرایط کنونی تمام هم و غم ما کسب سهمیه‌های باقی‌ مانده است تا مدال آوری در پارالمپیک.


 


منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است