مناسب سازی فضای شهری باید به یک مطالبه تبدیل شود

22 اردیبهشت 1395

منصور محمودی در كميسيون مناسب سازی شورای شهر زنجان افزود: ارائه خدمات عمومی به تمام اقشار جامعه هزينه گزافی نمی خواهد و باید از ظرفیتها و فرصتها استفاده شود.


 


وی اظهار کرد: حدود ۴۰ میلیون گوشی در کشور مورد استفاده است و این امر نشان می دهد که مردم به فناوری علاقه دارند، بنابراین به بحث توسعه فناوری باید توجه شود.


 


مشاور سازمان فناوری و اطلاعات ایران با اشاره به استقرار مراکز دانشگاهی فعال در حوزه فناوری نظیر جهاد دانشگاهی و مراکز رشد مجازی و دانشگاه تحصیلات تکمیلی در استان زنجان گفت: خوشبختانه زنجان از استانهای پیشتاز در حوزه فناوری است.


 


محمودی تاکید کرد: جهت مناسب سازی هر فضایی در شهرها برای معلولان و افراد كم توان، در ابتدا بايد ميان مردم و مسئولان فرهنگ سازی لازم انجام شود و زمانی كه اين فرهنگسازی در جامعه اتفاق بیفتد مردم خود مناسب سازی را مطالبه می کنند.


 


محمودی خواستار ورود همه مردم جهت مناسب سازی شهر برای همه اقشار جامعه شد و افزود: در صورت مناسب سازی تمام بخش های شهر به ويژه با استفاده از فناوری اطلاعات برای معلولان و افراد كم توان، مردم سایر استانها هم مشتاق خواهند بود که در استان زنجان باشند.


 


وی افزود: استفاده از فضای مناسب شهری، حق مردم است و باید مسئولان بر تحقق این امر مهم تلاش کنند.


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است