استعدادهای خوبی در مسابقات قهرمانی کشور جوانان زیر ۱۷ سال شناسایی شدند

23 اردیبهشت 1395

اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور دوومیدانی ورزشکاران دارای معلولیت زیر 17 سال طی روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه با حضور 172 ورزشکار از 18 استان کشور برگزار شد.


 


علی اصغر هادی زاده رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور جوانان معلول برای اولین بار در دو گروه زیر 17 و زیر 14 سال برگزار شد و حضور این گروه سنی در این مسابقات به شدت همه را تحت تاثیر قرار داده بود. بعد از 30 سال فعالیت در این رشته واقعا لذت بردم و حضور این ورزشکاران نوجوان و جوان فضایی بسیار با نشاط ایجاد کرده و اقدامی ارزشمند بود.


 


وی افزود: در این مسابقات چهره‌هایی شناسایی شدند که هر کدام در آینده می‌توانند در زمره قهرمانان ملی باشند و چنانچه مسابقات پاراآسیایی جوانان برگزار شود می‌توانیم از منتخبین این رقابت‌ها به بازی‌های پاراآسیایی جوانان اعزام کنیم.


 


رئیس انجمن دوومیدانی تصریح کرد: شرایط آموزشی ما در استانها مطلوب است و درهر استان مربیان خوبی داریم. فقط باید تجهیزات به مقدار کافی فراهم شود تا ورزشکاران جدید بتوانند فعالیت‌های خود را آغاز کنند و امیدوارم در این زمینه با حمایت فدراسیون بتوانیم به پرورش هر چه بیشتر این نیروها اقدام کنیم.


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است