لزوم مناسب‌سازی فضای ادارات عنبرآباد ویژه معلولان و جانبازان

21 خرداد 1395

همت بلوچی صبح امروز در جلسه مناسب‌سازی اماکن این شهرستان اظهار داشت: می‌توان با اندک هزینه وضعیت ادارات شهرستان را مناسب‌سازی کنیم.


 


معاون برنامه‌ریزی فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه باید کرامت انسانی همگان حفظ شود و برای رفاه معلولان اقدامات لازم را انجام دهیم، افزود: ورودی بعضی ادارات شهرستان فنی ساخته نشده و هیچ مکانی برای معلولان در نظر گرفته نشده است.


 


بلوچی بیان داشت: باید تلاش شود تمام ادارات بحث مناسب‌سازی را در کمترین زمان انجام دهند و همچنین شهرداری نسب به احداث پارکینگ ویژه معلولان در خیابان امام اقدام کند.


 


رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد نیز اظهار کرد: در راستای برخورداری معلولان و جانبازان از حقوق مدنی مناسب و دسترسی آسان به تمام اماکن و فضاهای عمومی باید به مناسب‌‌سازی این اماکن توجه شود.


 


یدالله سالاری عنوان کرد: وضعیت مناسب‌‌سازی فضای شهری عنبرآباد نامطلوب بوده و در خور شأن معلولان و جانبازان نیست و اداره بهزیستی شهرستان با رویکرد مشارکت حداکثری معلولان و جانبازان در فعالیت‌های اجتماعی، تلاش خود را به ‌کار گرفته است.


 


وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مسؤولان شهرستان امسال در موضوع مناسب‌‌سازی فضای شهر به نقطه مطلوب برسیم و مناسب‌سازی عابربانک‌ها، نصب تابلو ویژه معلولان توسط راهنمایی و رانندگی، مناسب‌سازی پارک‌ها و معابر شهری، مدارس و ادارات شهرستان انجام شود.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است