اختصاص مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی به باشگاه ایثار قم

22 خرداد 1395

رضا سلیقه امروز در دیدار با علی خوش‌رفتار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم و همچنین دیگر اعضای هیأت مدیره این باشگاه، در سخنانی اظهار کرد: ما همواره حامی فعالیت‌های ورزشی برای قشر جانبازان و معلولین هستیم.


 


وی ادامه داد: ورزش می‌تواند به عنوان یک فعالیت مفید به عزیزان معلول برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات موثر و مفید باشد و ما در مجموعه اداره‌کل بهزیستی قم به مقوله ورزش توجه ویژه‌ای داریم و هر زمان که موضوع ورزش مطرح می‌شود حامی آن هستیم.


 


مدیرکل بهزیستی استان قم بیان کرد: ما نمی‌توانیم کمک‌های خود به فعالیت‌های ورزشی عزیزان معلول را به صورت مستقیم به باشگاه یا تیم اختصاص بدهیم اما هر زمان که این عزیزان برای حمایت مالی معرفی شوند به صورت شخصی آنها را پشتیبانی خواهیم کرد.


 


وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما در این اداره‌کل حمایت از معلولین است تا این عزیزان بتوانند از عهده دیگر امور زندگی خود برآیند، به همین دلیل حامی فعالیت معلولین در ورزش هستیم زیرا ورزش‌ هزینه‌های دیگر به ویژه در بخش درمان معلولین را کاهش می‌دهد و ما به این مقوله اهمیت می‌دهیم.


 


سلیقه در ادامه با اشاره به اختصاص مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی قم به فعالیت‌های ورزش جانبازان و معلولین عنوان کرد: جانبازان، معلولین، نابینایان و ناشنوایان جامعه هدف ما هستند و اداره‌کل بهزیستی قم این سالن را به این منظور احداث کرده است.


 


وی یاد آور شد: این مجموعه ورزشی از امکانات بسیار خوبی برخوردار است و ما در ارتباط با اداره‌کل ورزش و جوانان و هیت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم آمادگی خود برای در اختیار قرار دادن این سالن به فعالیت‌های ورزش جانبازان و معلولین را اعلام کردیم.


 


مدیرکل بهزیستی استان قم ابراز کرد: خوشبختانه باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افتخارات خوب و قابل ارزشی برای ورزش قم کسب کرده و این سالن به فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی این باشگاه برای عزیزان جانباز و معلول اختصاص داده شده و دیگر ورزش‌های ویژه این قشر نیز در این سالن فعالیت می‌کنند.


 


وی از تجهیز این مجموعه نیز خبر داد و در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی شهدای بهزیستی قم دارای قابلیت‌های بسیار فراوان است و حتی برای این مجموعه یک استخر نیز پیش‌بینی شده که در آینده با اختصاص بودجه به آن می‌توان این مجموعه را گسترش داد و شرایط مناسب‌تری برای آن ایجاد کرد و امیدوارم با بهره‌برداری مطلوب از این مجموعه، هم باشگاه ایثار قم و هم سایر رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین در مسیر موفقیت‌های بیشتر گام بردارند.


 


منبع : فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است