تقدیر رئیس کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان از میزبانی ایران در مسابقات کشتی

25 خرداد 1395

والری رِخلُدُف رئیس کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان (ICSD)با ارسال نامه ای رسمی به افشین داوری سرپرست فدراسیون، سپاس و قدردانی از فدراسیون ورزش های ناشنوایان، وزارت امور خارجه، اصحاب رسانه و سازمان های مرتبط در امر برگزاری مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان 2016 در جمهوری اسلامی ایران بخاطر برنامه ریزی موثر، سازماندهی و برگزاری موفقیت آمیز مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان را اعلام کرد.


 


در بخشی از این نامه آمده است: مسئولین برگزاری و داوران این رویداد در بالاترین سطح تخصصی و قابل اعتمادترین شرایط وظایفشان را در زمان برگزاری مسابقات انجام دادند. مراسم افتتاحیه، اختتامیه و اهدا مدال جذاب و دیدنی بود، به خاطر استفاده منطقی از داوطلبین ناشنوا که کمک بزرگی برای شرکت کنندگان ناشنوا بود، تبریک می گوئیم.


 


از شما به خاطر نگاه ویژه و گرمتان به ورزشکاران ناشنوا و کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان صمیمانه سپاسگزاریم.


 


توجه شما به دستاوردها و موفقیتهای مان و مشارکت تان در تغییرات و طرح ها، گواه واقعی از همکاری طولانی هویت هایمان است. بسیار خرسندیم از اینکه دارای اهداف مشترک برای فراهم سازی شرایط مناسب جهت تغییرات جهانی و دارای مدرک ذهنی برای ارتقاء وضعیت افراد ناشنوا هستیم.


 


مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان 2016، در دو بخش آزاد و فرنگی و سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 12 لغایت 22 اردیبهشت ماه 95 در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است