کاپیتان تیم‎ملی فوتبال پنج‌‎نفره: در پار‌المپیک مدال می گیریم

30 خرداد 1395

حسین رجبپور در خصوص نایب قهرمانی ایران در تورنمنت برزیل، اظهار کرد: تیم ملی در تورنمنت برزیل موفق شد عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. ما در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم های برزیل الف، مکزیک و ژاپن هم گروه بودیم که برابر برزیل شکست خوردیم، مکزیک را بردیم و مقابل ژاپن هم به تساوی رسیدیم و توانستیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم.


 


وی گفت: در این مرحله هم با دو گل، آرژانتین را شکست دادیم و در فینال مجددا برابر تیم برزیل الف قرار گرفتیم. در این بازی نیز با توجه به این که دو بازیکن اصلی مان را نداشتیم، شکست خوردیم و نایب قهرمان مسابقات شدیم. عملکرد تیم ملی در این تورنمنت نسبت به تمام تیم های آسیایی خوب بود.


 


این ملی پوش خوزستانی افزود: برزیل تیم قابل احترام و بسیار خوبی است. این تیم تاکتیک پذیر و از تکنیک خوبی برخوردار است. ما در پارالمپیک نیز با این تیم هم گروه هستیم و علاوه بر برزیل، تیم های مراکش و ترکیه نیز در گروه ما که گروه مرگ است، قرار دارند. تمام تیم های گروه ما، قهرمانان قاره های خود هستند.


 


وی خاطر نشان کرد: کار سختی در پارالمپیک داریم ولی تمام تلاش مان را می کنیم تا جزو دو تیم اول باشیم. مربی تیم ملی نیز عنوان کرده است که درس بسیاری از این تورنمنت گرفته ایم و نقطه ضعف مان را پیدا کرده ایم و جهت رفع آن تلاش خواهیم کرد. در کل حضورمان در این تورنمنت در آمادگی تیم جهت شرکت در پارالمپیک تاثیرگذار است.


 


رجب پور گفت: برای دومین بار است که در پارالمپیک شرکت می کنیم و دوره قبل ششم شدیم و این دوره مطمئن باشید که جزو دو تیم اول خواهیم بود. در تورنمنت برزیل سطح تیم ها را دیدیم و اکنون اعتماد به نفس مان بالاتر رفته است. حریفان مان قابل احترام هستند ولی توانایی بازیکنان ما خیلی بیشتر است.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است