ایران در آلمان و هلند اردو برپا می کند

31 خرداد 1395

هادی رضایی : به غیر از آلمان تیم های دیگری نیز درخواست برگزاری اردوی مشترک با ایران را داشتند که آلمان بهترین گزینه بود. این تیم قهرمان اروپاست و در زمره هشت تیم برتر پارالمپیک نیز قرار دارد و از این رو درخواست این کشور برای برگزاری اردوی مشترک پذیرفته شد و تیم آلمان نیز کلیه هزینه های مربوط به تیمش را پرداخت کرد.


 


رضایی افزود: از طرفی کادر فنی باید تا ۱۵ تیر ماه نسبت به اعلام ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی اقدام کند و این اردو فرصت خوبی بود تا ظرفیت کلیه بازیکنان در بازی های مختلف را بسنجیم و با توجه به عملکردشان نسبت به انتخاب ۱۲ نفر نهایی اقدام کنیم.


 


سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: البته ذکر این مطلب ضروری است که اعلام اسامی این ۱۲ نفر به هیچ عنوان به منزله اعزام قطعی آنها نیست. به علت وجود احتمالات مختلف از جمله آسیب دیدگی و موارد دیگر، هر آن امکان تغییر و جا به جایی وجود دارد و تا زمان اعزام هیچ چیز قطعی نیست.


 


وی در خصوص این اردوی مشترک گفت: تیم آلمان از برگزاری این اردوی مشترک بسیار راضی بود و در مجموع سه دیدار با تیم ملی و سه دیدار با تیم های استانی فارس، البرز و مازندران داشت که سه دیدارش با تیم ملی را واگذار کرد و بر تیم های استانی غلبه یافت.


 


سرمربی تیم ملی در پایان اعلام کرد: اردوی بعدی تیم ملی کشورمان در چهار مرحله چهار روزه پیش بینی شده است. از ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه در ایران تمرین داریم، از ۲۱ تا ۲۴ تیر ماه در شهر کوبلنس آلمان حضور خواهیم داشت و از ۲۴ تا۲۷ تیر ماه نیز در شهر لورکوزن آلمان با تیم های چین، آلمان واحتمالا روسیه، مسابقات تدارکاتی و اردوی مشترک برگزار می کنیم و در پایان نیز طی روزهای ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه در آمستردام هلند مرحله آخر تمرینات تیم ملی انجام می شود.


 


منبع: مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است