موزاییک‌کاری پیاده‌روهای پارک شهر بجنورد غیر کارشناسی است

26 تیر 1395

محمدحسن شادمهر در پاسخ به این سؤال که «چرا در اجرای موزاییک‌کاری اطراف پارک شهر بجنورد، تردد آسان روشندلان به شکل ناقصی انجام‌شده است»، اظهار کرد: متأسفانه در زمان شهردار وقت بجنورد، اکثر تصمیمات عمرانی شهر غیر کارشناسی و سلیقه‌ای اجراشده است.


 


وی افزود: نبود تخصص شهرسازی و عمرانی و گرفتن تصمیمات غیر کارشناسی و با نظر و سلیقه شخصی شهردار وقت، منجر به بروز چنین خطاها و اشکالاتی شده است که دوباره‌کاری و ترمیم آن سبب انجام هزینه‌های سنگینی برای شهرداری است.


 


رییس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد تصریح کرد: به‌رغم اینکه شهردار وقت، پارک شهر بجنورد را به‌عنوان هویت بجنورد معرفی کرده بود؛ اما بدون هیچ‌گونه حساسیتی به این مکان هویت دار و بدون برنامه و نظر کارشناسی، اقدام به بازسازی و اجرای مجدد موزاییک‌کاری اطراف آن کرد.


 


شادمهر افزود: به دلیل عدم رعایت اصول فنی در موزاییک فرش این پارک، به‌خصوص نوار نابینایان و روشندلان موضوع در کمیته فنی موردبررسی قرار خواهد گرفت تا هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی و برای رفع این مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.


 


به گزارش خبرنگار مهر، پارک شهر بجنورد یکی از محل‌های هویت دار و خاطره‌انگیز این شهر محسوب و با روی کار آمدن شهردار سابق این شهر، دیوارهای آن حذف و پیاده‌روهای آن بار دیگر موزاییک‌کاری شد؛ اما موزاییک‌های زردرنگ مختص نابینایان و روشن‌دلان در اقدامی کارشناسی نشده در بسیاری از نقاط بافاصله کمتر از یک متر، با درختان و یا کیوسک مستقر در حاشیه پیاده‌رو برخورد می‌کند


 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است