نگارخانه مهرور میزبان آیین گشایش نمایشگاه آثار هنری گیلدا هاشم­زاده شد

27 شهریور 1395


به کوشش استاد علیرضا آدم مکان نمایشگاه آثار نقاشی گیلدا هاشم­زاده هنرمند توان­یاب استان البرز در نگارخانه مهرور افتتاح شد.


 


به گزارش روابط­ عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند توان­یاب گیلدا هاشم­زاده که از اجرای تکنیک روان­نویس و آکرولیک بهره گرفته است با عنوان «جهانت را از دیدگاه من ببین!» با حضور منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد و جمعی از هنردوستان در نگارخانه مهرور گشایش یافت.


 


در این مراسم منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با تحسین برانگیز قلمداد کردن آثار به نمایش گذاشته شده، افزود: آثار این هنرمند جوان از زیبایی و هویت خاصی برخوردار است و تماشای آنها، انسان را به تفکر وا می­دارد.


 



اثر انتخابی گیلدا هاشمزاده در سومین نمایشگاه پاراآرت توکیو 2016


 


وی با اشاره به عنصر کلیدی «صندلی» در اغلب آثار به نمایش گذاشته شده گفت: در اکثر این آثار نقاشی این هنرمند، انسان و صندلی حضوری پررنگ دارد و از طرف دیگر خیال­انگیزی و رویاپردازی در نقاشی­های او بسیار توجه را به خود جلب می­کند.


 


شایان ذکر است گیلدا هاشم­زاده یکی از 5 هنرمندی است که مرداد سال جاری یکی از آثارش از میان 50 هنرمند توان­یاب سراسر کشور برای حضور در سومین نمایشگاه پاراآرت توکیو 2016 انتخاب و به کشور ژاپن ارسال شد، وی از سال­ها پیش کار نقاشی را نزد استاد  علیرضا آدم مکان آموزش دیده و همزمان با مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد کرج همکاری کرده است، او در این نمایشگاه 22 اثرش را به مدت 14 روز در معرض تماشا هنردوستان قرار داده ­است.


 


نمایشگاه و نگارخانه مهرور واقع در خیابان کریم­خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی) شماره38 همه روزه از ساعت 17 تا 21 به استثنای پنجشنبه­ ها ویا سوگواری آماده پذیرایی از علاقه­ مندان وتماشای آثار نقاشی این هنرمند است.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است