لزوم راه‌اندازی سالن ورزشی برای جانبازان و معلولان لرستان

12 مهر 1395

بازوند گفت : المپیک ریو در 40 سال اخیر یکی از سخت‌ترین المپیک‌های جهانی بود به‌طوری‌که شرایط بد و غیر استاندارد پیست‌های دوچرخه‌سواری سبب شهادت این جانباز ورزشکار کشور شد.


 


وی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی استان لرستان افزود: بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان سرانه ورزشی لرستان طی دو سال اخیر پنج سانتی‌متر افزایش‌یافته است اما کافی نیست.


 


استاندار لرستان گفت: برای افزایش سرانه ورزشی استان دولت به‌تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد که به‌طور حتم حضور بخش خصوصی باید فراهم شود و در این زمینه حتی اگر بخش خصوصی نداشته باشیم باید بخش خصوصی ایجاد کنیم.


 


وی بابیان اینکه بسیاری از خلع‌های ورزش لرستان با حضور بخش خصوصی برطرف افزود: فراهم کردن حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش دور از ذهن نیست و باید در این زمینه برنامه‌ریزی انجام شود.


 


بازوند گفت: به دلیل کمبود سرانه ورزشی در لرستان باید تخصیص استان را به‌صورت 100 درصد افزایش پیدا کند تا این کمبود جبران شود.


 


وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران جانباز و‌ معلول قرار دهد و صورت در صورت نبود شرایط، استانداری اعتباری برای آن در نظر می‌گیرد.


 


استاندار لرستان گفت: تمام کسانی که از استان لرستان به مسابقات پارالمپیک اعزام شدند برای ما ارزشمند هستند چراکه این ورزشکاران توانستند در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا حضورداشته باشند.


 


وی ضمن قدردانی از مدال‌آوران و قهرمانان پارالمپیک در لرستان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان برای حضور ورزشکاران لرستانی در مسابقات چهار سال آینده برنامه‌ریزی هدفمندی داشته باشد تا در مسابقات بعدی افزایش اعزام داشته باشیم.


 


بازوند گفت: کمبود امکانات ورزشی در لرستان بدین معنا نباید باشد که نتوانیم برای حضور ورزشکاران در مسابقات آینده برنامه‌ریزی نداشته باشیم بنابراین باید از ورزشکاران به‌عنوان سرمایه‌های موجود حفاظت کنیم تا روزبه‌روز تقویت و افزایش پیدا کنند.


 


وی افزود: مدیران استان لرستان نسبت به انتقادات اصحاب رسانه باید ظرفیت خود را بالا ببرند چراکه انتقاد خبرنگاران از روی غرض‌ورزی و


دغدغه توسعه و پیشرفت استان را دارند


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است