کمیته بانوان کمیته ملی پارالمپیک تشکیل می‌شود

18 آبان 1395

نایب رییس دوم کمیته ملی پارالمپیک از تشکیل کمیته بانوان خبر داد و گفت: آیین نامه این کمیته هفته آینده در جلسه هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک به تصویب خواهد رسید.


 


جلسه بررسی تشکیل کمیته بانوان در کمیته ملی پارالمپیک با حضور فاطمه رخشانی، نایب رئیس دوم کمیته ملی پارالمپیک و مسئولان بانوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان برگزار شد.


 


در این جلسه آیین نامه تشکیل کمیته بانوان کمیته ملی پارالمپیک بررسی شد. رخشانی در خصوص تشکیل کمیته بانوان گفت: پیش از بازیهای پارالمپیک در خصوص تشکیل کمیته بانوان در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک صحبت کردیم و اعضای پیشنهادی در این کمیته را به تصویب رساندیم.


 


وی افزود: قرار است نمایندگانی از مدارس استثنایی کشور، سازمان بهزیستی، معاونت امور زنان ریاست جمهوری، فدراسیون های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان و اعضای کمیته اجرایی در این کمیته حضور داشته باشند.


 



رخشانی به برگزاری جلسه بررسی کمیته بانوان بعد از بازی های پارالمپیک اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از بازی های پارالمپیک جلسه کمیته بانوان را تشکیل داده و آیین نامه کمیته را به تصویب رساندیم و قرار است هفته آینده در جلسه هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک به تصویب برسد.


 


وی در پایان هدف اصلی از تشکیل کمیته بانوان را توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است