حضور باور، همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تولد مجتمع رعد و شادباش به دوستان پرتلاش این مجموعه

8 بهمن 1388 یکشنبه گذشته ۲۷ دی ماه نمایندگانی از انجمن باور با حضور در مجتمع رعد تولد بیست و پنج سالگی آن را شادباش گفتند.در این نشست صمیمانه که با حضور سهیل معینی رئیس هیات مدیره، محمد مقدم شاد مدیر عامل ، شهرام مبصر و بهنام سلیمانی از انجمن باور و نیز آقایان هاشمی، حریری، توسلی، لواسانی و خانم اکبری از مجتمع رعد برگزار شد، ضمن تقدیر از مجموعه رعد به خاطر فعالیت مستمر، زمینه فعالیتهای مشترک فی مابین این مجتمع و انجمن باور مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان باور گزارشی از عملکرد و نیز محصولات جدید آن ارائه دادند.ضمن تبریک به دوستان خوبمان در مجتمع "رعد" آرزو داریم همواره شاهد تداوم فعالیتهای این مجموعه باشیم.

متن تقدیرنامه اهدایی انجمن باور را در زیر می بینید:

به نام خداوند جان وخرد

آن زمان که کمتر کسی به فکر ایجاد حرکتی مفید و انگیزه‌بخش در میان افراد دارای معلولیت بود، و سایهٔ شوم ناامیدی بخش بزرگی از آنان را فرا گرفته بود، مجتمع رعد به همت فرزانگانی شکل گرفت و شعارش شد:

«إن الله لا یغیر ما بقومٍ حتی یغیروا ما بانفسکم »

و اینک با گذشت ۲۵ سال از آن روز، محیط مجتمع رعد به تربیت نسل‌هایی یاری رسانده است که در گوشه گوشهٔ این خاکِ پاک، ندای توانمندی و رشد و استقلال معلولان را سر می‌دهند. بنیانگذاران رعد و همه نیروهای اجرایی و فکری و حمایتی آن، به پیش‌برد راهی کمک کرده‌اند که پیش از آنان بزرگانی چون زنده‌یاد باغچه‌بان پایه‌گذارش بودند. تسهیل آموزش و توانبخشی حرفه‌ای و حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی رعد، شور و شادمانی عده‌ای را سبب شد که حق فرصت‌های زندگانی برابر را برای همه انسان‌ها خواستار بودند. ما، به نمایندگی از دوستانی که نهال انجمن باور را کاشتند و به بالندگی‌اش می‌کوشند، از یاد نمی‌بریم که کادر آموزشی، توانبخشی و مدیریتی مجتمع آموزشی – نیکوکاری رعد چگونه گام برداشتن در راه استقلال فردی را به بسیاری از ما آموخت. پایندگی‌شان را از آفریدگار مهربان خواستاریم.

بیا ساقی آن مِی که چون گل کند
همه باغْ پر بانگِ بلبل کند
به من ده که چون گل بخواهم شکفت
که رازِ شکفتن نشاید نهفت

منبع : از سایت باور

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است