حضور مجتمع رعد در غرفه روزنامه شهروند

17 آبان 1393


همزمان با برگزاری بیستمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای تهران، عصر روز یکشنبه مدیران و کارشناسان مجتمع رعد با حضور در غرفه روزنامه شهروند به پرسش­های  بازدیدکنندگان پاسخ می­دهند.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ مهندس احمد میرزا خانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد با اتفاق چند نفر از مدیران روابط عمومی و دفتر کارآفرینی به­ منظور ملاقات با مردم و نیکوکاران عضو مؤسسه خیریه رعد در غرفه روزنامه شهروند حاضر شده و پاسخگوی سؤالات مردم  خواهند بود.


 


بر اساس این گزارش افراد دارای معلولیت، علاقه­ مندان به تحصیل در مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و خانواده افراد توان­یاب برای اطلاع از خدمات و تسهیلات رایگان پیش­ بینی شده و نیکوکاران مشتاق به حمایت از جامعه معلولان کشور برای آگاهی از شرایط همکاری، می­توانند از فرصت پدید آمده حسن استفاده را نموده و با مسؤولان رعد ملاقات نمایند.


 


همچنین کارآموختگان مجتمع رعد از صبح روز یکشنبه با نمایش محصولات خود در غرفه روزنامه شهروند گوشه­ ای از توانمندی­های خود را به نمایش می­گذارند.


 


بیستمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا روز جمعه 23 آبان‌ماه هر روز از ساعت 10 تا 20میزبان اهالی رسانه و علاقه­مندان این عرصه است و غرفه روزنامه شهروند در شبستان راهروی اصلی روبروی در 38 قرار دارد.


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است