برگزاری نمایشگاه آثار هنری توان­ یابان خیریه رعد

21 بهمن 1393


نمایشگاه آثار هنری و توانمندی­های توان­یابان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد روز یکشنبه هفته آینده در گالری این مجتمع با حضور جمعی از هنرمندان توان­یاب، مدیران و مسؤولان خیریه رعد و سایر علاقه­ مندان افتتاح می­شود.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ نمایشگاه آثار هنری و توانمندی­های توان­یابان به منظور معرفی، فروش و بازاریابی آثارکارآموزان و کارآموختگان مجتمع نیکوکاری رعد در رشته­ های معرق، سوخت چوب، سفال، عروسک­های بافتنی، جواهرات مهره­ ای و نقاشی از روز شنبه 25 بهمن به­ مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.


 


محمود توسلی مدیر آموزش خیریه رعد با اعلام  این خبر افزود: در این نمایشگاه منتخبی از آثار فاخر و ارزشمند توان­یابان مجتمع رعد در معرض تماشای بازدیدکنندگان قرار گرفته است تا ضمن معرفی توانمندی­های افراد دارای معلولیت، زمینه بازاریابی و فروش این آثار هنری را هم فراهم کنیم.


 


وی با اشاره به ارزش بالای هنری برخی از آثار به نمایش گذاشته شده، افزود: در این نمایشگاه تابلوهای معرق با قیمت چند میلیون تومان حاصل دست کاراموختگان کارگاه معرق مجتمع رعد عرضه  شده است، همچنین برای ارج نهادن به تلاش بزرگان و افراد موفق حوزه معلولیت آثار هنرمندانی مانند زهره اعتضاد هم به نمایش گذاشته­ایم.


 


مدیر آموزش خیریه رعد با اعلام رونمایی از کارت پستال­های جدید در این نمایشگاه، افزود: 6 اثر نقاشی از هنرمندان منتخب نخستین جشنواره ملی توانمند­ی­های توان­یاب و داوران این جشنواره برای تولید کارت پستال­های نوروزی رعد آماده شده آ که علاقه­ مندان می توانند ضمن بازدید از نمایشگاه نسبت به تهیه کارت تبریک سال نو اقدام نمایند.


 


گفتنی است نمایشگاه آثار هنری توان­یابان خیریه رعد از از ساعت 10 صبح تا 8 شب، شنبه تا جمعه هفته آینده آماده بازدید علاقه­ مندان است و مردم نیکوکار رعد می­توانند از نزدیک با هنرمندان و پدید­آورندگان آثار گفت و گو و با توانایی­های آنها آشنا شوند.


آدرس: شهرک غرب - فاز دو  هرمزان - پیروزان جنوبی - 74


 


























نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است