حضور پدر علم ژنتیک ایران در افتتاحیه جشنواره خودباوری

حضور پدر علم ژنتیک ایران در افتتاحیه جشنواره خودباوری

19 شهریور 1394
 

پدر علم ژنتیک ایران با حضور در افتتاحیه جشنواره ملی خودباوری گفت: با راه اندازی بزرگترین آزمایشگاه ژنتیک جنوب شرق کشور در مجتمع رعد می توان قدم بزرگی در جهت کاهش معلولیت ها برداشت.

به گزارش ستاد خبری جشنواره ملی «خودباوری» محمد حسن کریمی نژاد پدر علم ژنتیک و موسس مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد کرمان اظهار کرد: طبق آشنایی که از قبل با رعد داشتم یک شعبه از رعد در کرمان تاسیس کردیم و با توجه به تجربه 30 ساله در این زمینه قصد داریم قسمتی از ساختمان را به یک مرکز ژنتیک جلوگیری از معلولیت ها اختصاص دهیم و بدین ترتیب با بررسی مادران در معرض خطر به دنیا آوردن کودک معلول،

از تولد این کودکان جلوگیری کنیم. وی با بیان اینکه ساختمان ژنتیک رعد کرمان با 5 هزار متر زیربنا در 5 طبقه ساخته می شود، گفت: مراحل ساخت این مرکز در حال تکمیل است و به زودی افتتاح خواهد شد.

پروفسور کریمی نژاد با بیان اینکه مرکز رعد کرمان، مرکز فعالی است، افزود: تفکر اصلی موسسات رعد در سراسر کشور این است که خداوند در ازای ناتوانایی هایی که به افراد توانیاب داده، توانمندی هایی نیز عطا کرده و می توانند از عهده کارهایی بربیایند که شاید خیلی از افراد دیگر نتوانند.

دومین «جشنواره ملی خودباوری» با هدف بررسی مسائل کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت طی روزهای 18 و 19 شهریورماه از سوی مجتمع آموزشی - نیکوکاری «رعد» برگزار می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار مربوط به این جشنواره می توانند به وب سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی  www.raad-charity.org مراجعه کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است