مرحله اجرایی جشنواره میهمانی رنگ‌ها آغار شد

2 تیر 1390

گردهمایی سالانه هنرمندان طراح، نقاش و گرافیست که با عنوان جشنواره میهمانی رنگ‌ها هر سال در مجتمع آموزش نیکوکاری رعد برگزار می‌شود، امسال هم در مرداد ماه برگزار خواهد شد.


 


به گزارش روابط عمومی‌ مجتمع رعد؛ سومین دوره جشنواره میهمانی رنگ‌ها در مرداد ماه جاری با همکاری وب‌سایت هنری ریتون و مشارکت جمعی از هنرمندان و هنردوستان و همراهی شهروندان نیکوکار، روزهای پنج‌شنبه 6 و جمعه 7 مرداد در محل این مجتمع برگزار خواهد شد.


 


شایان ذکر است مسابقه طراحی روی تی‌شرت با هدف جلب مشارکت بیشتر هنرمندان از اول تیرماه آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام در وب سایت ریتون طرح‌های مورد نظر خود را برای شرکت در مسابقه این جشنواره ارسال نمایند. گفتنیست برندگان مسابقه طراحی در مراسم پایانی معرفی  و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.


 


جشنواره میهمانی رنگ‌ها فعالیتی هنری و نیکوکارانه است که با حضور هنرمندان و شهروندان خیر برگزار می‌شود و در مدت اجرا جشنواره دوستداران هنرهای ترسیمی با دریافت تی‌شرت‌های مناسب نقاشی و رنگ مخصوص به خلق آثار هنری می‌پردازند سپس تی‌شرت‌های نقاشی شده به نفع کارآموزان توان‌یاب رعد به مزاید گذاشته می‌شود.


 


لازم بر یادآوری است خدمت رسانی رایگان آموزش و توان بخشی به معلولان جسمی‌حرکتی فعالیت می‌کند. در ادامه ضمن نمایش طرح‌های برتر سال گذشته، گزارش تصویری جشنواره دوم برای آگاهی بیشتر مخاطبان تقدیم می‌شود.


 


برای اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.raad-charity.org مراجعه نمائید یا با شماره 88371096-7 تماس حاصل فرمائید.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است