به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در مجتمع رعد برگزار شد

24 اردیبهشت 1391

تجلیل از کارآموزان و کارآموختگان دختر و مادران نمونه توان‌یاب


 


 


 


با حضور جمعی از کارآموزان، کارآموختگان رعد و اعضای خانواده توان‌یابان، گروه همیاری بانوان مجتمع رعد مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) را برگزار کردند.


 


 به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد، در این مراسم که با حضور نیکوکاران و حامیان رعد برگزار می شد ابتداء صدیقه اکبری مدیرعامل مجتمع رعد در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن اشاره کرد: مجتمع رعد تمام تلاش خود را صرف توانمندسازی توان‌یابان کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی خودداری نمی‌کند.


 


وی با تأکید بر فعالیت‌های علمی و آموزشی دوستان توان‌یاب، افزود: علت اصلی تأسیس مرکز آموزش علمی کاربردی رعد افزایش توانایی‌های علمی کارآموزان و کارآموختگان رعد است. در شرایطی که اغلب توان یابان به علت عدم مناسب‌سازی قادر به ادامه تحصیل نیستند، دانشگاه رعد فرصت خوبی است تا این عزیزان به راحتی ادامه تحصیل بدهند.


 


در بخشی از این مراسم آرزو قنبری کارآموز سابق رعد با اشاره به کمک‌های مجتمع رعد به کارآموزان و قدردانی از کسانی که این امکانات را فراهم آوردند، افزود: پس از اخذ مدرک فوق‌ لیسانس زبان مدت 3 سال در مجتمع رعد شرق تهران به دوستان توان‌یاب انگلیسی تدریس کرده‌ام و سپس در روابط‌عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان مشغول به کار شدم.


 


در این مراسم فیلم "انسان، نمای بسته" با عنوان "من آرزو هستم" که توسط شبکه4 سیما تولید و پخش شده بود برای حضار نمایش داده شد در ادامه و گروه موسیقی رعد چند قطعه موسیقی اجرا کرد.


 


دکتر مریم رسولیان عضو هیأت مدیره رعد و سردبیر فصلنامه توان‌یاب هم در سخنان کوتاهی ضمن تبریک این مناسبت مذهبی به حضار و عزیزان توان‌یاب، اشاره کرد: آنچه از زندگی بزرگان دین و به خصوص حضرت زهرا (س) می‌توان یادگرفت، تلاش برای رسیدن به هدف است کاری که حضرت زهرا(س) با تمام وجود همت کرد و از حقیقت و اسلام دفاع کرد.


 


وی الگو قرار دادن زندگی انسان‌های کاملی همچون حضرت فاطمه (س) را برای جامعه بشری راه‌گشا قلمداد کرد و افزود: امروز بچه‌های توان‌یاب باید با تلاش و پشتکار توانایی‌های وجودی خود را به جامعه نشان دهند.


 


در پایان این مراسم از خدمات  مادران نمونه کارآموزان، همسر کارآموزان، چند نفر از برگزیدگان گروه همیاری بانوان و جوانان دانشجویان دفتر نمونه و بانوان منتخب تجلیل و تشکر شد.
















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است