با توافق مسؤولان رعد تهران و قم برگزار مي‌شود

18 اسفند 1391




به منظور قدرداني از تلاش‌هاي نيكوكارانه برادران امجدي كه به وصيت پدر بزرگوارشان علاوه بر اختصاص قطعه زمين به مساحت حدود 3000 متر مربع، هزينه‌هاي احداث ساختماني به مساحت 9000 متر مربع را تعهد كرده‌اند، هيأت مديره مجتمع رعد به همراه جمعي از مديران اين مؤسسه به استان قم سفر كردند.


 


 


 



به گزارش روابط عمومي مجتمع رعد؛ در اين سفر يك روزه علاوه بر صديقه اكبري مدير عامل، مهندس احمد ميرزاخاني رئيس هيأت مديره و مهندس حسين حريري عضو هيأت مديره، معاون و مديران بخش‌هاي مختلف رعد تهران حضور داشتند و در آغاز گروه از قسمت‌هاي  مختلف ساختمان درحال احداث بازديد كرد و حاضران از نزديك درجريان فرآيند ساخت و مراحل گوناگون پيشرفت پروژه قرار گرفتند.


 


 


 



در ادامه محمد فيض مدير داخلي رعد فاطميه قم ضمن خوشامدگويي و خيرمقدم به حضار با اشاره به ويژگي‌هاي ساختمان، گفت: اين ساختمان در 7 طبقه با زير‌بنايي حدود 9000 متر مربع درحال ساخت است و در طراحي آن امكانات منحصر به‌فردي پيش‌بيني شده كه از آن جمله مي‌توان به 2 بازارچه خيريه دائمي، آمفي تئاتر، نمازخانه، رستوران مجزا، آشپزخانه صنعتي، زائر سرا و امكانات اقامتگاهي و پذيرايي از توان‌يابان ساير مراكز دركنار سيستم هاي تهويه مطبوع و سرمايشي گرمايشي پيشرفته اشاره كرد.


 


 



برگزاري نشست مشترك ميان مسؤولان رعد تهران و قم بخش ديگري از برنامه‌هاي اين بازديد بود كه ابتدا مهندس ميرزاخاني با اشاره به وظايف ديني مسلمانان نسبت به شكوفايي و توجه به استعداد افراد جامعه، افزود: ‌افراد توان‌ياب هم بخشي از اين جامعه هستند كه نيكوكاران و مسؤولان رعد به آموزش، اشتغال و توان‌بخشي آنها اهتمام ويژه دارند.


 


 


 



وي با تأكيد بر تلاش بيشتر به منظور جبران عقب‌ماندگي‌ها موجود در زمينه توانمند‌سازي افراد توان‌ياب، ‌افزود: ‌آموزش‌هاي تخصصي و دانشگاهي بر همين اساس در دستور كار مجتمع رعد تهران قرار گرفته است و بنا به توصيه كارشناسان آموزش براي پركردن شكاف فرهنگي ميان افراد داراي معلوليت و ساير شهروندان، دوره‌هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي رعد به صورت تلفيقي و براي دانشجويان توان‌ياب و غير معلول برگزار مي‌شود.


 


 


 



در ادامه حاج محمد علي امجدي فرزند ارشد واقف گرانقدر شادروان حاج غلامحسين امجدي كاشاني با ابراز خرسندي از سفر مسؤولان مجتمع رعد به استان قم، افزود: موضوع حضور جوانان در هر فعاليتي منشأ رونق و توسعه است و جوانان با حضور در فعاليت‌هاي خيريه نوآوري‌هاي شگفت انگيزي را پديد آورده‌اند و ما بايد به جوانان بيشتر بها بدهيم.


 


 


 


 



ايشان با يادآوري اين نكته كه رعد فاطميه قم در زمينه مديريت مركز آموزش افراد توان ياب تجربه چنداني ندارد، ياد‌آوري كرد: مجتمع رعد تهران بايد در زمينه ارايه خدمات آموزشي و مديريت به اين مركز مشاوره تخصصي ارايه دهد، همچنين در زمينه جذب يك مدير توانمند و تمام وقت به مسؤولان رعد فاطميه قم كمك كند.


 


 


 



در ادامه اين نشست توافق شد به منظور حمايت از 35 كار‌آموز ثبت نام شده و نيز 75 نفر كار‌آموزي كه در نوبت حضور دركلاس‌هاي مهارتي و آموزشي رعد فاطميه قم هستند از نيمه اسفند كلاس‌هاي فني و حرفه‌اي استان قم در ساختمان تازه تأسيس اين مركز برگزار شود.


 


 


 


 


 













 



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است