باران مهر و محبت در ماه مهر

28 مهر 1392



هر ساله در میانه های ماه مهر جشنواره غذای رعد در محیط باز این مجموعه برگزار می شود جشنواره ایی که در آن خوراکی های خوش طعم و رنگارنگ طعم بی نظیری دارد ؛ طعمی که به گفته بازدیدکنندگانش تا مدت ها در یادشان باقی خواهد ماند. طعمی به نام طعم نیکوکاری.




امسال نیز در در روزهای 17 تا 19 مهر ماه دوازدهمین جشنواره غذای رعد با حضور برند و رستوران های زیادی با همت گروه بانوان و جوانان رعد برگزار شد در این جشنواره که از ساعت 17 الی 23 برگزار می شد بیش از 7000 نفر از غرفه های مواد غذایی، کافه جوانان، بستنی، قهوه ایلی، غذاهای خانگی بانوان، غرفه فست فود، رستوران روف تاپ گریل، رستوران باربیکیو مغولی (راشن) ، سازمان جهانی غذا و بانک گردشگری و... بازدید کردند.



همچنین هنرمندان زیادی با حضور پر مهر خود سبب شدند تا محیطی شادتر و نیکوکارانه بر فضا حاکم شود؛ به طوریکه سیاوش خیرابی عزیز، از هنرمندان سینما و تلویزیون با حضور بر روی سن جشنواره، باعث شد که رونق بیشتری بر فضای حراج های همیشگی رعد که به نفع آموزش رایگان معلولان است ایجاد شود.


 


در این جشنواره امید حاجیلی عزیز از خوانندگان مطرح کشور نیز با اجرای 3 قطعه از بهترین کار های خود فضای شاد و زنده ای را به وجود آورد که جا دارد در اینجا از تمامی این هنرمندان عزیز قدردانی و تشکر ویژه ای صورت گیرد.


 


در هر حال اگر این بار فرصت نکردید که از این جشنواره دیدن نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم که بازارچه آذر و اسفند ماه این مجموعه را که بعدا در باره آن بیشتر توضیح خواهیم داد، از دست ندهید.


 


گزارش از: کاملیا مافی


در دوازدهمین جشنواره غذای رعد امکان بازدید مجازی از این جشنواره با همکاری شرکت سروش مهر رضوان مهیا شده است .











































نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است