برگزاری کارگاه آموزشی آینده بهتر

28 اردیبهشت 1393

 


نخستین رویداد آشنایی با دوره‌های «آینده بهتر» از طریق همکاری و مشارکت خیریه همگام و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد.


 



 


به گزارش روابط عمومی خیریه رعد؛ در این کارگاه آموزشی که از ساعت ۹ تا ۱۳ جریان داشت، ابتدا شاهین طبری مؤسس و رئیس هیأت مدیره شرکت چارگون به عنوان سخنران آغازین در خصوص موضوع انتخاب کردن در زندگی و کارگردانی زندگی برای دستیابی به اهداف مورد نظر سخنانی را بیان کرد و در ادامه احسان طریقت در مورد برداشتن گام‌های کوچک برای رسیدن به هدف و بازبینی رویای آینده مطالبی را عنوان کرد و افزود: بازبینی گذشته و نگاهی به حال و آینده هر فرد برای آینده بهتر اهمیت ویژه ای دارد.


 



 


در خاتمه علی نعمتی شهاب مبحث تخصص و حرفه‌ ای بودن را به عنوان ابزاری واقعی جهت دستیابی به آرزوها و اهداف آینده مورد بررسی قرار داد و افزود: هر فرد رفتارهای حرفه ای و بهره مند از تخصص در مسؤولیتی که بر عهده می گیریم سهم انکارناپذیری در کسب موفقیت های شغلی هر فرد دارد.


 



 


شایان ذکر است در پی برگزاری این کارگاه آموزشی که برای آشنایی شرکت کنندگان با مباحث دوره برگزار شد به زودی دوره ۲ روزه آینده بهتر در محل مجتمع رعد طراحی و اجرا خواهد شد و علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این دوره ثبت‌نام نمایند.


 



 


دوره آینده بهتر پاسخی است حرفه‌ای برای ورود قدرتمند به بازار کار. در این دوره مطالب مختلفی در حوزه مرور گذشته و توانایی‌ها فردی صورت به منظور رسیدن به آینده‌ای مطلوب مورد مطالعه قرار می گیرد و دانشجویان این دوره با ابزارهایی که در طول مسیر رسیدن به هدف مورد نظرشان به آن نیاز دارند، آشنا می‌شوند و در انتهای دوره، آزمون تستی از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد و نتیحه آزمون پس از تحلیل‌های مورد نظر و پیشنهادهای کاربردی برای تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف به آنها ارایه می‌شود در گزارش نهایی، دوره‌هایی که افراد باید آنها را پشت سر بگذارند تا توانایی مطلوب را کسب کنند نیز مشخص خواهد شد.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است