فصل نامه ناکوک میزبان جامعه شناس و استاد دانشگاه اسپانیا

17 بهمن 1393


فصل نامه ناکوک به کارگردانی پویا پیروزرام و تهیه کنندگی محمد پیروزرام میزبان "اولو گاریو گابرا لوسانو "استاد دانشگاه و جامعه شناس اسپانیایی شد.


 


اولو گاریو گابرا لوسانو در گفت و گو با خبرنگار فصل نامه ناکوک با بیان اینکه تماشای تئاتری که متمایز از فرهنگ اسپانیایی و فرهنگ غربی هست برای من بسیار جالب بود افزود: فصل نامه ناکوک از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و مفاهیم رو به ببیننده انتقال میداد.


 


استاد دانشگاه وجامعه شناس اسپانیایی به نقش موسیقی در تئاتر فصل نامه ناکوک اشاره کرد و گفت: بخشی از موسیقی اجرا شده در این اثر شباهت زیادی به موسیقی کشور من داشت وموسیقی این اثرتلفیقی از تمام فرهنگهای دنیا بود.


 


وی همچنین به بازی بازیگران اشاره کرد و گفت: همخوانی اعضای گروه بسیار قابل تامل و از جذابیت خاصی برخوردار بود و هماهنگی ایجاد شده بین گروه و اصواتی که زمزمه میکردند بسیار منظم و جذاب بود.


 


وی گفت: قطعا تماشای این تئاتر نظر من را به خود جلب کرد و ازینکه این فرصت را بدست آوردم خیلی خوشحال هستم و بلافاصله بعد از برگشت رفرنس و موضوع این تئاتر را در نشریات جزیره قناری انتشار خواهم داد.


 


وی به زبان فرامرزی این تئاتر اشاره کرد و افزود :کارگردان این موضوع را در قالب فرهنگی و بین المللی بسیار خوب انعکاس داده است .


 


وی همچنین گفت: بازی هنرمندان ،موزیک و نحوه اجرای تئاتر فصل نامه ناکوک توانایی جذب هر بیننده ای از سراسر دنیا را دارد هرچند در زبان گفتاری متوجه دیالوگ ها نشوند اما به راحتی میتوانند در زمان کوتاهی با این اثر ارتباط برقرار کنند.


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است