سامان گلریز در سالن همایش رعد به وعده­ اش عمل کرد

7 مرداد 1394

با هدف توانمند­سازی 10 نفر توان­یاب از طریق هنر آشپزی و فراهم آوردن زمینه اشتغال آنها، سامان گلریز مدرس صاحب نام آشپزی کشور در همایش کسب و کارهای صنعت غذا که در خیریه رعد برگزار شد، شرکت کرد.


 


به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ سامان گلریز که چند شب پیش در برنامه تلویزیونی و پر مخاطب خندوانه گفته بود، حاضر است، 10 نفر از افراد دارای معلولیت را به گونه ­ای  آموزش دهد که آنها به شغل و ثروت برسند برای اجرای این ایده­ اش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد را انتخاب کرد و در همایشی که به همین منظور با حضور کار­آموزان، کار­آموختگان، اعضا گروه همیاری بانوان و جمعی از علاقه­ مندان ترتیب یافته بود، شرکت کرد.


 


براساس این گزارش سامان گلریز با مخاطب قرار دادن توان یابان، افزود: شما برای موفقیت در این پروژه به جز پشتکار، تلاش و عشق چیز دیگری نیاز ندارید.


 


وی افزود: من و شما مانند سربازی هستیم که می­خواهیم مسیری را برای عبور دیگران بازکنیم و برای این کار باید از خود گذشتگی داشته باشیم تا در پایان یک دوره 2 ماهه چند نفر آشپز با استانداردهای مورد پسند بازار به جامعه معرفی کنیم.


 


گلریز با اشاره به عزم راسخ خودش برای اجرای این پروژه، افزود: نظم و تلاش مهم­ترین در خواست­های من از شرکت کنندگان این کلاس است و با رعایت مهربانی و صمیمت از حضور کسانی که نظم را رعایت نکنند جلو­گیری خواهم کرد.


 


در ادامه صدیقه اکبری مدیر عامل مجتمع رعد با ابراز تشکر از نیت خیر سامان گلریز و قدردانی از برنامه پر مخاطب خندوانه و شخص رامبد جوان که چنین فرصتی را فراهم کرد تا کار­آموزان رعد با استادی حرفه­ ای یک دوره ارزشمند را سپری کنند، افزود: برای خیریه رعد که بیش از 3 دهه در مسیر توانمندسازی افراد دارای معلولیت تلاش کرده، فراهم آوردن زمینه اشتغال و کارآفرینی آنها یکی از دغدغه­ های اصلی بوده و هست.


 


وی با اشاره به نقش الگوهای موفق در فرآیند توانمند­سازی توان­یابان، افزود: حضور افرادی همچون سامان گلریز این انگیزه را در مددجویان افزایش می­دهد که با تلاش و پشتکار می­شود به جایگاه­های ارزشمند حرفه­ای و اجتماعی رسید.


 


پس از پایان همایش نخستین جلسه کلاس­های نظری آشپزی صنعتی با حضور 14 نفر از کار­آموزان توان یاب برگزار شد و در این کلاس اصول پایه و اولیه آموزش آشپزی به شرکت کنندگان تدریس شد.


 
















نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است