اهدا ویلچر در اختتامیه بازارچه سی و یکم

اهدا ویلچر در اختتامیه بازارچه سی و یکم

15 اسفند 1394

ساعات پایانی بازارچه سی و یکم، انجمن خیریه هستمت 4 دستگاه ویلچر اهدایی خود را به توان­یابان نیازمند مراکز رعد در سراسر کشور اهدا کرد.

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ در آخرین ساعات پایان کار سی و یکمین بازارچه نوروزی خیریه رعد که با استقبال گسترده شهروندان نیکوکار مواجه شده بود، سالار موسوی با حضور در جایگاه یک دستگاه ویلچر را به صورت نمادین به منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد اهدا کرد.

سالار موسوی که یکی از مدیران انجمن هستمت است با اشاره به رویایی که امروز به واقعیت پیوسته، افزود: سال­ها که آرزو داشتم با یک اقدام، اهدافی چون حمایت از افراد دارای معلولیت، حفظ محیط­ زیست و مشارکت اجتماعی را تحقق بخشم و امروز با تشکیل انجمن هستمت تمام این رویاها جامعه عمل پوشیده است.

وی با اشاره به فرآیند حمایت انجمن هستمت از افراد دارای معلولیت، گفت: در این اقدام انسان­دوستانه همه هموطنان مشارکت دارند و با جمع­ آوری در بطری­ها و تحویل آنها به پایگاه­های سطح شهر، ما را در تأمین هزینه خرید ویلچر کمک می­کنند و حاصل این مشارکت اجتماعی اهدا 5 دستگاه ویلچر در این شب به مؤسسات خیریه حامی معلولان است که 4دستگاه آن به مراکز رعد اهدا می­شود.

در ادامه منصوره پناهی مدیرعامل رعد با حضور در جایگاه و تحویل سند دریافت ویلچرهای اهدایی به سالار موسوی، افزود: به سهم خود از حضور ارزشمند تک تک دوستانی که در این طرح علاوه بر مشارکت اجتماعی در مسیر توانمندسازی افراد دارای معلولیت گام برداشته­اند، صمیمانه تشکر نموده و برایشان سلامتی آرزومندم.

وی با اشاره به اینکه تنها افرادی که روی ویلچر می­نشینند، معلول محسوب نمی­شودند، افزود: برخی افراد بدون اینکه از ویلچر استفاده کنند، دچار معلولیت هستند و ما وظیفه داریم که با شناخت از نیازهایشان به آنها کمک کنیم.

شایان ذکر است انجمن هستمت با جمع­آوری در بطری­های پلاستیکی در سراسر کشور و فروش آنها به کارخانه­ های بازیافت از درآمدهای کسب شده برای خرید ویلچر و اهدا به توان­یابان نیازمند استفاده می­کنند.

همچنین مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد توافق­نامه­ای با انجمن هستمت امضا کرده که بر اساس آن ضمن همکاری انسان­دوستانه در زمینه اجرا این طرح فراگیر، برای شناسایی افراد واجد شرایط، تهیه تجهیزات مناسب با شرایط فیزیکی افراد و توزیع آنها مشارکت می­کند.

 

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است