در رقابت های چک به دنبال نتیجه نیستیم/ کمانداران ملی پوش یک قدم جلوتر از برنامه هستند

21 خرداد 1395

مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: این مسابقات آخرین رویداد رشته تیر و کمان پیش از مسابقات پارالمپیک ریو به شمار می رود و از این رو حتی کشورهایی که سهمیه های خود را تکمیل کرده اند نیز برای کسب آمادگی بیشتر به این مسابقات خواهند آمد.


 


رئیس انجمن تیر و کمان در ادامه افزود: پیش از اردوی آخر و در حین برگزاری آن، کمانداران در دو مسابقه شرکت کردند که به آمادگی هرچه بیشترشان و نیز ارتقا چشمگیر رکوردها کمک شایانی کرد. در مسابقه اول ملی پوشان کشورمان در رویداد رقابتی ورزشکاران غیر معلول شرکت کردند و نتایج قابل توجهی بدست آوردند. در دومین مسابقه نیز از بهترین های رویداد قبلی دعوت بعمل آمد تا به مصاف کمانداران جانباز و معلول بیایند و شاهد ثبت رکوردهای قابل توجهی از ملی پوشان تیم جانبازان و معلولین بودیم و در مجموع باید گفت برگزاری این مسابقات حرکت بسیار مثبتی برای تیم ملی بود و استرس ناشی از مسابقات پیش رو در آنها از بین رفت.


 


کهتری افزود: ملی پوشان حاضر در تیم همیشه یک قدم جلوتر از برنامه هستند و هیچ کم کاری و اهمالی از سوی آنها دیده نشده و در این ایام تمام توان خود را برای حضوری شایسته در بازی های پارالمپیک به کار گرفته اند.


 


وی خاطرنشان کرد: در مسابقات چک به دنبال کسب مدال و نتیجه نیستیم. اگرچه دوست داریم به بهترین ها دست پیدا کنیم اما سیر منطقی تمرینات و روند آمادگی ملی پوشان ایجاب می کند که بیشتر بریافتن نقاط ضعف و ایرادات احتمالی تمرکز داشته باشیم تا پس از این تورنمنت و در فاصله ی باقی مانده تا ریو به رفع این اشکالات بپردازیم.


 


رئیس انجمن تیر و کمان گفت: در مسابقات چک تنها موردی که نتیجه در آن برایمان بسیار اهمیت دارد، مسابقات کامپوند بانوان است که از آن چشم انتظار یک سهمیه باقی مانده هستیم و با یاری خداوند و با توجه به آمادگی نمایندگان کشورمان کسب این سهمیه بسیار محتمل است.


 


تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین کشورمان بامداد روز شنبه، 22 خرداد ماه تهران را به مقصد جمهوری چک ترک خواهد کرد.


 


ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، مجید کاکوش، هادی نوری، فرزانه عسگری، محدثه کهنسال، سمیه عباسپور، سیده زهرا حسینی و علی اصغر فتاحی در این رقابت ها حضور می یابد و سرپرستی کاروان اعزامی بر عهده مجید کهتری است.


 


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است