تورنمنت چک محک خوبی برای کمانداران معلول است

21 خرداد 1395

مجید کهتری ادامه داد:‌ این مسابقات آخرین رویداد رشته تیر و کمان پیش از بازی های پارالمپیک ریو به شمار می رود و حتی کشورهایی که سهمیه های کامل کسب کرده اند برای افزایش آمادگی بازیکنان خود و بررسی وضعیت حریفان در این رقابت ها شرکت می کنند.


وی با بیان اینکه به دنبال کسب یک سهمیه در کامپوند زنان هستیم، افزود: تنها نتیجه ای که برای ما در تورنمنت چک اهمیت دارد، کسب یک سهمیه در کامپوند زنان است که خوشبختانه شانس زیادی برای کسب آن داریم و در صورتی که این سهمیه را کسب کنیم می توانیم در بخش میکس نیز شرکت کنیم و شانس مدال پارالمپیک را داشته باشیم .


کهتری گفت: ‌کمانداران اعزامی به تورنمنت بین المللی جمهوری چک، علاوه بر حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی، در رویدادهای ورزشی کمانداران توانمند و کمانداران معلول شرکت کرده اند که شاهد ثبت رکوردهای قابل توجهی از سوی آنان بوده ایم.


وی تصریح کرد:‌ برنامه آماده سازی تیم ملی برای حضور در پارالمپیک به طور دقیق در حال پیگیری است و در حال حاضر حتی یک قدم جلوتر از برنامه های طراح شده برای این تیم هستیم.


تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان با 9 کماندار زن و مرد در دو بخش ریکرو و کامپوند بامداد روز شنبه (22 خرداد ماه ) تهران را به مقصد جمهوری چک ترک می کند.


ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، مجید کاکوش، هادی نوری، فرزانه عسگری، محدثه کهنسال، سمیه عباسپور، سیده زهرا حسینی و علی اصغر فتاحی نفرات اعزامی به این رقابت ها هستند.


تورنمنت بین المللی تیراندازی با کمان چک از 23 خرداد تا یکم تیرماه برگزار می شود و آخرین فرصت برای کسب سهمیه در این رشته محسوب می شود.


 


منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است