رنجبر: چرا مسئولان در پرداخت پاداش‌ها به عهد خود وفا نمی‌کنند

9 آذر 1395

دارنده مدال نقره و برنز پارالمپیک ریو در رشته تیروکمان گفت: با وجود اینکه قبل از اعزام، همه مسئولان قول پاداش به مدال‌آوران پارالمپیک را داده بودند، نمی‌دانم چرا بعد از پایان رقابت‌ها، هیچ کس به عهد خود وفا نمی‌کند.


 


ابراهیم رنجبر : قبل از اعزام به بازی‌های پارالمپیک ریو، شاهد وعده و وعیدهای زیادی از سوی مسئولان اعم از (سازمان بهزیستی، بنیاد جانبازان، وزارت ورزش و جوانان، استانداری تهران و...) بودیم که متاسفانه تا به امروز هیچ کدام از مسئولان به قول خود عمل نکردند. البته وظیفه ما مدال‌آوری است و سعی می‌کنیم بدون توجه به این گونه وعده و وعیدها، کار خود را به نحو احسن انجام دهیم.


 


وی همچنین درباره قانون استخدام قهرمانان ورزشی که مجلس پیش از اعزام ورزشکاران المپیک و پارالمپیک به ریو آن را تصویب کرد، گفت: این قانون نیز هنوز عملیاتی نشده و بخشنامه‌ای در این خصوص تا جایی که من خبر دارم، به هیچ کدام از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی ارجاع داده نشده است.


 


رنجبر با بیان این که منتظر اجرایی شدن قانون استخدام قهرمانان ورزشی در وزارت ورزش و جوانان هستم، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان نیز قبل از اعزام ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی به ریو، چنین قانونی را مصوب کرد و من منتظر عملیاتی شدن این قانون هستم. هرچند هنوز هیچ خبری نیست. البته کسی بدش نمی‌آید با استخدام در یک ارگان دولتی، شرایط زندگی‌اش بهبود پیدا کند.


 


وی همچنین با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان پس از بازی‌های پارالمپیک ریو، خاطرنشان کرد: چند ماهی است که از بازی‌های پارالمپیک ریو سپری می‌شود، اما هنوز هیچ خبری از برگزاری اردوهای تیم ملی تیروکمان نیست و کمانداران در استراحت به سر می‌برند. حتی قرار بود تیم ملی تیروکمان معلولان برای اولین بار در رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تایلند در اواخر آذر شرکت کنند، اما به خاطر کمبود اعتبارات این سفر لغو شد.


 


دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ریو درخصوص برنامه آینده خود گفت: بنا دارم در جهت آماده‌سازی خود و با هزینه شخصی در رقابت جام جهانی داخل سالن تایلند، فرانسه و آمریکا که در مسافت 18 متر برگزار می‌شود، با تیم ملی تیروکمان شرکت کنم تا از صحنه مسابقه‌ها دور نباشم.


 



رنجبر در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در رقابت‌های جام جهانی تیروکمان داخل سالن دارید، افزود: شرکت در رقابت‌های داخل سالن چون اولین تجربه حضور من است و تاکنون تیری در مسافت 18 متر نزدم، شرایط آن با مسابقات خارج از سالن تفاوت زیادی دارد و برای موفقیت در چنین رقابت‌هایی باید تمرکز بالایی داشت. به هر صورت سعی می‌کنم از این تجربه به خوبی استفاده کنم تا در رقابت‌های خارج از سالن که در مسافت 70 متر برگزار می‌شود،‌ به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنم.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است