برپایی نمایشگاه نقاشی و آثار معلولان در همدان

13 آذر 1395

سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: به مناسبت هفته معلولان نمایشگاه نقاشی و آثار معلولان توسط شهرداری منطقه 2 با همکاری جامعه توانمندان فرهیخته به مدت پنج روز برگزار می‌شود.


 


وی با اشاره به توانایی‌های مختلف هنرمندان معلول گفت: در این نمایشگاه بیش از 130 اثر هنری از آثار اعضای جامعه توانمندان فرهیخته به نمایش گذاشته خواهد شد.


 


مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه 2 همدان ضمن تأکید بر ظرفیت بالای هنری توان یابان، ارج نهادن به این توانمندی ها را عامل افزایش انگیزه هنرمندان دانست و با اشاره به تاثیرات مثبت نمایش و عرضه آثار آنها افزود: معلولیت‌های جسمی افراد نباید موجب محدودیت آنها در فعالیت‌های جامعه باشد.


 


وی شعار نمایشگاه را «معلولیت محدودیت نیست، روح بلند آدمیت فراتر از هر معلولیتی است»، دانست و با تأکید بر عینی بودن شعار، نمایشگاه را مصداق روشن و بارزی از این شعار بیان کرد.


 


موسوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 17 آذرماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 17 در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی آماده حضور بازدیدکنندگان است.


 


گفتنی است، مراسم افتتاحیه نمایشگاه روز شنبه 13 آذرماه ساعت 15 با حضور اعضای جامعه توانمندان فرهیخته همدان، مسؤولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.


 


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است