درخشش ناشنوایان یزد در مجامع ورزشی/ احداث سالن ویژه ناشنوایان

درخشش ناشنوایان یزد در مجامع ورزشی/ احداث سالن ویژه ناشنوایان

16 بهمن 1395

ورزشکاران ناشنوای یزدی که در مجامع مختلف بین المللی خوش درخشیدند در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر ناشنوای استان یزد اظهار داشت: ناشنوایان یزدی در مجامع ملی و حتی گاه بین المللی خوش درخشیده اند و در صددیم با در نظر گرفتن امکانات بهتر، شرایط درخشش بیشتر آنها را فراهم کنیم.

 

علی اکبر حدادی بیان کرد: در این راستا دوره‌های استعدادیابی برای ناشنوایان نوجوان و اعزام ناشنوایان ورزشکار استان به مسابقات کشوری از جمله تمهیداتی است که برای ناشنوایان استان یزد در نظر گرفته شده است.

 

عضو هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد نیز در این مراسم از احداث سالن ورزشی ویژه ناشنوایان ظرف یک‌ سال آینده خبر داد.

 

حسین سعیدنامه افزود: تا زمان ساخت این سالن اختصاصی، به طور موقت سالنی برای ورزشکاران ناشنوا برای دو روز در هفته در نظر گرفته شده که ورزشکاران ناشنوا می‌توانند در آن به تمرینات ورزشی بپردازند.

 

سعیدنامه با اشاره به وجود استعدادهای بسیار در شهرستان‌های استان یزد و در میان ناشنوایان این مناطق افزود: به دلیل نبودن امکانات لازم امکان فعالیت ناشنوایان ورزشکار وجود ندارد اما هیئت ناشنوایان شهرستان یزد راه‌اندازی شده تا امکان تامین برخی امکانات برای ناشنوایان فراهم شود.

 

عضو دیگر هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: مردمان استان یزد همواره توانایی خود را در عرصه‌های مختلف اعم از کار و علم و ورزش به اثبات رسانده‌اند و همواره در شرایط سخت به موفقیت‌های بزرگ دست یافته‌اند.

 

محمود شاکری شمسی تلاش ناشنوایان ورزشکار استان یزد را ستود و افزود: تلاش شما علاوه بر اینکه برای خود شما و خانواده‌هایتان افتخارآفرینی کرد برای استان بلکه کشور نیز سبب افتخار است.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه در این دوره با پیگیری رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد، تمهیدات لازم برای اعزام ورزشکاران به مسابقات اندیشیده شده است.

 

در این مراسم از ورزشکاران ناشنوای استان یزد که در رشته‌های مختلف ورزشی صاحب عناوین ملی و بین‌المللی شده بودند، تجلیل شد.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است