تیم ملی گلبال بانوان در بازی‌های جاکارتا اندونزی شرکت می‌کند

تیم ملی گلبال بانوان در بازی‌های جاکارتا اندونزی شرکت می‌کند

17 بهمن 1395

نایب رییس بانوان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از تشکیل تیم ملی گلبال بانوان و اعزام آن‌ها به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در اندونزی خبر داد.

 

سمیه شاعری  درباره اعزام تیم ملی گلبال بانوان به مسابقه‌های بین‌الملللی بعد از چهار سال عنوان کرد:‌ بعد از بازی‌های پاراآسیایی اینچئون تیم ملی گلبال بانوان به دلیل مواجهه با تیم رژیم صهیونیستی در تورنمنت‌های برون مرزی حضور نداشت و تقریبا مدت ۴ سال  این تیم از شرکت در تورنمنت‌های برون مرزی دور مانده بود. البته ما در این مدت سعی کردیم با برگزاری مسابقه‌های قهرمانی کشوری و لیگ، تیم را به هر جهت آماده نگه داریم. اما متاسفانه این تیم امکان حضور در رقابت‌های برون مرزی را نداشت.

 

او گفت: ما حتی برای کسب سهمیه پارالمپیک نیز با وجود این که می‌توانستیم سهمیه کسب کنیم، اما چون بانوان گلبال اسراییل به عنوان تیم اول سهمیه کسب کرده بودند، مجبور شدیم از اعزام به چین برای کسب سهمیه پارالمپیک امتناع کنیم. زیرا اگر سهمیه کسب می‌کردیم و در رقابت‌ها حضور پیدا نمی‌کردیم، تیم ملی گلبال بانوان محروم می‌شد.

 

شاعری اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است که در سال آینده با تشکیل تیم ملی گلبال بانوان و با مشخص کردن کادر فنی این تیم را برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی آماده کنیم و حضور موفق و قوی داشته باشیم. البته اگر مسائلی پیش نیاید.

 

وی با بیان این که تیم ملی گلبال بانوان برای اولین‌بار بعد از اینچئون در تورنمنت برون مرزی حضور پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: متاسفانه به خاطر شرایطی که برای این تیم در این چهار سال پیش آمد نتوانستیم حتی یک حضور بین‌المللی داشته باشیم. اما تلاش خواهیم کرد بهترین تیم را در سال آینده برای گلبال بانوان تشکیل دهیم تا بتوانیم ناکامی که در این چهار سال به خاطر اعزام نشدن به تورنمنت‌های بین‌المللی داشتیم، به نوعی جبران کنیم.

 

شاعری هم‌چنین از تشکیل تیم ملی گلبال جوانان خبر داد و گفت: بنا داریم در جهت فعال کردن تیم ملی گلبال بانوان علاوه بر تشکیل تیم ملی بزرگسالان، در رده سنی جوانان این رشته را نیز فعال کنیم تا در مسابقه‌های جهانی و آسیایی که سال آینده در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود، در هر دو رده عملکرد موفقی داشته باشیم.

 

او در پایان از برگزاری هفتمین دوره مسابقه‌های لیگ گلبال بانوان از ۲۷ تا ۳۰ بهمن با حضور ۵ تیم به صورت رفت و برگشت خبر داد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است