صادق‌زاده: چرا مسئولان جوایز مدال‌آوران را پرداخت نمی‌کنند؟

صادق‌زاده: چرا مسئولان جوایز مدال‌آوران را پرداخت نمی‌کنند؟

17 بهمن 1395

دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ریو با انتقاد نسبت به عدم پرداخت جوایز مدال‌آوران بازی‌های پارالمپیک ریو، گفت: با وجود این که شش ماه از این بازی‌ها می‌گذرد، اما هنوز در انتظار پرداخت جوایز از سوی وزارت ورزش و جونان هستیم.

 

علی صادق زاده  با بیان این که از سال آینده کار خود را با تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان آغاز خواهم کرد، اظهار کرد: به دلیل آسیب‌دیدگی‌ که از ناحیه سینه داشتم از دکتر رواسی رییس انجمن وزنه‌برداری درخواست کردم که در صورت موافقت کار خود را از سال آینده با تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان آغاز کنم و او نیز موافقت کرد. هر چند در حال‌ حاضر نیز در حال آماده سازی خود برای حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی و شرکت در مسابقات جهانی مکزیک هستم. اما بی‌توجهی مسئولان نسبت به پرداخت جوایز بازی‌های المپیک و پارالمپیک سبب شده تا ورزشکاران روحیه‌ای برای ادامه کار نداشته باشند.

دارنده مدال برنز بازی‌های پارالمپیک ریو گفت‌: به جز استانداری تهران که به تعهدات خود در خصوص پرداخت جوایز مدال آوران پایبند بود، بقیه ارگان‌ها و سازمان‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و هنوز منتظر پرداخت جوایز از سوی این ارگان‌ها و وزارت ورزش و جوانان هستیم.

 

صادق زاده خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد به سختی و با تلاش زیاد مدال کسب کنیم و همواره دغدغه‌ این را داشته باشیم که چه زمانی مسئولان می‌خواهند به تعهدات خود عمل کنند، دیگر انگیزه‌ای برای تمرین کردن و شرکت در مسابقات باقی نمی‌ماند.

 

نماینده دسته ۱۰۷ کیلوگرم وزنه‌برداری معلولان همچنین درباره برنامه آینده خود گفت‌: حضور در مسابقات جهانی مکزیک یکی از بزرگترین اهداف من در سال آینده است. بنابراین برای این که بتوانم به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کنم به سختی تمرین می‌کنم تا از اهدافم دور نشوم.

 

وی در پایان یکی از مشکلات وزنه‌برداری جانبازان و معلولان را نداشتن لیگ برتر در طول سال عنوان کرد و افزود: عدم برگزاری لیگ در وزنه‌برداری جانبازان و معلولان سبب می‌شود تا وزنه‌بردار در طول سال آماده نباشد و برای آماده سازی خود تنها منتظر برگزاری اردوهای تیم‌ ‌ملی باشد و این شرایط خوبی را برای ورزشکار رقم نمی‌زند. زیرا لیگ به جز بحث درآمدزایی سبب افزایش انگیزه و روحیه ورزشکار نیز می‌شود و وزنه‌بردار را آماده نگه می دارد. امیدوارم با حضو ردکتر رواسی در راس این تیم در آینده شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ در وزنه‌برداری جانبازان و معلولان باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است