تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان در رقابتهای جهانی شرکت می کند

تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان در رقابتهای جهانی شرکت می کند

17 بهمن 1395

رئیس انجمن تیراندازی با کمان فدراسیون جانبازان و معلولان از حضور تیم ملی در رقابتهای جهانی خبر داد که از ۲۰ شهریورماه سال آینده در چین آغاز می شود.

 

مجید کهتری با اعلام این مطلب گفت: رقابتهای جهانی مهم ترین مسابقاتی است که برای تیم ملی در نظر گرفته ایم اما ملی پوشان باید در مسابقه تدارکاتی شرکت کنند تا آمادگی آنها بالا برود.



وی در خصوص اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات بین المللی تایلند اظهار داشت: این مسابقات ششم فرودین ماه در کشور تایلند برگزار می شود و از آنجایی که بعد از بازی های پارالمپیک ریو اردوی تدارکاتی برای تیم ملی نداشتیم و زمان کافی برای آماده کردن کمانداران هم نداریم و نمی توانیم از بازیکنان جدید بهره بگیریم در نتیجه تصمیم گرفته شد در این رقابتها شرکت نکرده و خرداد و یا تیرماه در مسابقاتی که سطح کیفی بالایی دارد، شرکت کنیم.



رئیس انجمن تیراندازی با کمان اظهار داشت: رقابتهای قهرمانی کشور اسفندماه برگزار می شود که بازیکنان جدیدی در این رقابتها معرفی خواهند شد.



وی افزود: اردوهای تدارکاتی تیم ملی از فرودین یا اردیبهشت ماه آغاز می شود و ملی پوشان در مسابقاتی که سطح کیفی بالایی داشته باشد شرکت کرده و سپس به رقابتهای جهانی پکن اعزام خواهند شد.

 

کهتری همچنین درباره عملکرد تیم ملی در بازی های پارالمپیک ریو اظهار داشت: در جلسه آسیب شناسی و بررسی عملکرد رشته های حاضر در بازی های پارالمپیک ریو رشته تیراندازی با کمان نمره خوبی گرفت و با راهکارهایی که پیشنهاد شد،  امیدواریم بتوانیم نتیجه قابل قبول تری در رقابتهای آینده به دست آوریم.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است