قایقرانان معلول شنبه در دریاچه آزادی اردو می‌زنند

قایقرانان معلول شنبه در دریاچه آزادی اردو می‌زنند

20 بهمن 1395

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولان از تشکیل اردوی تیم ملی قایقرانی برای شرکت در کاپ جهانی مجارستان از روز شنبه 23 بهمن به مدت 21 روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.

 

مسعود مهدوی‌نیا  در رابطه با وضعیت تیم‌ ‌ملی قایقرانی برای شرکت در مسابقات کاپ جهانی مجارستان که خرداد سال آینده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برای شرکت در این تورنمنت در حال‌ حاضر شهلا بهروزی راد، اکبر طهماسبی، اسلام جاویدی و نادر عیوضی از روز شنبه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی اردو می‌زنند. البته برای این که بهترین ورزشکاران خود را راهی این تورنمنت کنیم، بنا داریم با برگزاری رقابت انتخابی در پایان اسفند به ورزشکاران سایر استان‌ها نیز این فرصت را بدهیم که امکان حضورشان را در تیم ملی فراهم کنند.

 

او گفت‌: البته برای این که بهترین نتیجه را در کاپ جهانی مجارستان کسب کنیم، قبل از اعزام به این تورنمنت دوباره رقابت انتخابی برگزار خواهیم کرد تا شانس شرکت در این تورنمنت را برای تمام قایقرانان معلول مهیا کنیم.

 

مهدوی‌نیا خاطرنشان کرد: قایقرانان در این رقابت‌ها تنها در پاراکانو و در مسافت 200 متر در رقابت‌های جهانی پارو خواهند زد و سپس بعد از این تورنمنت، هفته‌ اول شهریور در مسابقات جهانی چک و هم‌چنین هفته‌ اول مهر در رقابت‌های قهرمانی آسیا که شانگهای چین برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: برای این که بتوانیم بهترین نتایج را در هر سه تورنمنت کسب کنیم، قبل از اعزام تیم شرایط قایقرانان را براساس میزان آمادگی آن‌ها بررسی و آماده‌ترین نفرات را راهی این تورنمنت خواهیم کرد. البته این که چند نفر به این تورنمنت‌ها اعزام می‌شوند، در حال‌ حاضر مشخص نیست و ما تمام تلاش‌مان بر این است که به تمام قایقرانان فرصت شرکت در این تورنمنت‌ها را بدهیم، به شرط این که به حد آمادگی لازم رسیده باشند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است