اعزام شناگران جوان معلول به بازیهای پاراآسیایی امارات

اعزام شناگران جوان معلول به بازیهای پاراآسیایی امارات

23 بهمن 1395

سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان از اعزام تیم ملی شنای معلولان مسابقات پاراآسیایی جوانان آذر ماه در امارات خبر داد.

 

محمد اقبالی  در ارزیابی از وضعیت تیم‌ ‌ملی شنای معلولان جوانان رده سنی زیر 23 سال، اظهار کرد: بعد از استعدادیابی که در این رده سنی انجام دادیم، 50 نفر از شناگران برتر کشور را از رقابت‌های قهرمانی کشور شناسایی کردیم که از این تعداد با توجه به رکورد و کلاس بندی آنها 30 نفر به اردوی تیم‌ ‌ملی که فروردین سال آینده برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

 

وی گفت‌: تمام تلاش ما این است که در دومین دوره حضورمان در مسابقات پاراآسیایی شنای جوانان که آذر ماه در امارات برگزار می‌شود، حضور قوی و موفقی داشته باشیم. البته در اولین حضور این رقابت‌ها که در توکیو ژاپن برگزار شد، با اعزام چهار شناگر به این مسابقات توانستیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

 

اقبالی خاطر نشان کرد: برای این که بتوانیم شناگران قوی را راهی مسابقات پاراآسیایی امارات کنیم، بنا داریم قبل از شرکت در این رقابت‌ها، تیم شنای معلولان را در رده سنی جوانان عازم یک تورنمنت تدارکاتی در آلمان یا انگلستان کنیم. البته این مساله بستگی به نظر کمیته‌ ملی پارالمپیک دارد که کدام کشور را برای شناگران جوان هماهنگ کنند.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی شنای معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر فضای تمرینی دچار کمبود هستید یا خیر؟ خاطر نشان کرد: کمبود فضای تمرینی مشکلی است که همه شناگران حتی شناگران سالم نیز با آن روبرو هستند و تنها خاص شناگران معلول نیست. به‌ هر حال سعی می‌کنیم با همین امکانات کمی که از نظر استخر تمرینی داریم، شناگران خود را در بهترین شرایط ممکن برای مسابقات آینده آماده کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در دومین حضور شناگران جوان معلول در بازی‌های پاراآسیایی امارات داشته باشیم.

 

وی در پایان گفت‌: در حال‌ حاضر در رده سنی جوانان شرایط بهتری نسبت به بزرگسالان داریم و امیدواریم با استعدادهای خوبی که در رده سنی جوانان شناسایی کردیم در آینده بتوانیم بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است