تمدید  دومین جشنواره عکاسی کانون معلولان  با موضوع کارافرینی ,توانمندسازی

تمدید دومین جشنواره عکاسی کانون معلولان با موضوع کارافرینی ,توانمندسازی

23 بهمن 1395

به نقل ازدکتر عمویان مدیر دومین جشنواره عکاسی کانون معلولان  با موضوع کارافرینی ,توانمندسازی: مهلت ارسال عکس ها به دومین جشنواره عکاسی کانون معلولان که 30 دی ماه اعلام شده بود؛ تا آخر بهمن تمدید شد و علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را تا زمان اعلام شده برای ما بفرستند.

 

به گفته دکتر عمویان کانون معلولان اداره سلامت شهرداری منطقه 11 تهران با انتشار فراخوانی ، عکاسان و عموم مردم را به دومین جشنواره عکاسی تخصصی و مردمی با دو موضوع عکس های منتخب کارافرینی افراد دارای معلولیت (دربخش عموم ) و عکس های ویژه کارافرینی عام (ویژه افراد دارای معلولیت ) دعوت کرده است.

 

او افزود: جوایز این جشنواره علاوه بر لوح تقدیر وتندیس جشنواره برای نفر اول معادل یک میلیون تومان، نفر دوم معادل هفت صدهزارتومان، نفرسوم معادل پانصدهزارتومان و نفرچهارم تا بیستم معادل دویست هزارتومان   خواهد بود که در دهه فجر طی مراسمی اهدا خواهد شد.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره می توانند به نشانی http://raad-charity.org/aks.aspx مراجعه کنند ویا با شماره تلفن 554009988 تماس گرفته و آثار خود را به میدان قزوین – خیابان قزوین – شهرداری منطقه 11- ساختمان شماره 22 – طبقه همکف – اداره سلامت ارسال نمایند.همچنین شماره تلفن 55400998 آماده پاسخگویی به سوالات است.

ارسال از طریق سایت :
http://raad-charity.org/aks.aspx
از طریق تلگرام @mnmohamadi
از طریق ایمیل mnmohamadi97@yahoo.com

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است