امضا قرارداد همکاری مشترک شهرداری و مجتمع رعد

امضا قرارداد همکاری مشترک شهرداری و مجتمع رعد

26 بهمن 1395

با حضور شهردار منطقه 11 و مدیرعامل مجتمع رعد به اتفاق جمعی از مسؤولان هر دو مؤسسه قرارداد همکاری و واگذاری ساختمان بازارچه شهدای عباسی به امضا رسید.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در این مراسم با اشاره به برنامه­ های در دست اقدام شهرداری به منظور توانمندسازی افراد دارای معلولیت، افزود: در بودجه سال 1396 مبالغ قابل توجهی برای تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهری به تجهیزات مسافران دارای معلولیت اختصاص داده شده­است به گونه­ ای که اتوبوس­های مناسب­ سازی شده در تمام خطوط تردد کنند.

 

وی با اشاره به استعدادهای منطقه11 که 3 مدرسه استثنایی را در خود جای داده ­است، افزود: این منطقه با توانایی ­هایی که در خود دارد، بستر مناسبی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت محسوب می­شود، از طرف دیگر احداث بیمارستان توانبخشی اخوان و بیمارستان در حال فعالیت روزبه، ظرفیتی را فراهم می­آورد که با توان و تجربه مجتمع رعد و احداث مرکز توانمندسازی افراد دارای معلولیت، منطقه11 را به یک الگوی موفق شهری برای حمایت از توان­یابان تبدیل کنیم.

 

منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با ابراز خرسندی از توافق به عمل آمده برای حمایت بیشتر از توان­یابان شهر، افزود: تمام برنامه­های رعد بر پایه تأمین و توسعه حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت تعریف شده­ و آموزش­های ما به گونه­ای برنامه­ریزی می­شود تا در پایان دوره کارآموزان و هنرجویان با اعتماد به نفس حقوق اجتماعی خود را مطالبه کنند. 

 

وی با اشاره به رویکرد رعد به حمایت از توان­یابان، افزود: استقلال افراد دارای معلولیت و نیز کاستن از فشارهای روحی خانواده از اولویت ­های مجتمع رعد است که این برنامه ­ها به زودی در ساختمان بازارچه شهدای عباسی با جدیت، پی­گیری می­شود.

 

در حاشیه این دیدار دکتر سید مجید حلاج­ زاده رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور و مشاور حقوقی مجتمع رعد با تأکید به توجه به سرمایه­ گذاری روی ایرانیان خارج از کشور در حل مشکلات شهری و اجتماعی، افزود: مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور این توان را دارد تا سرمایه­ گذاران خارجی را در طرح­های اقتصادی دعوت به همکاری نماید.

 

وی با ابراز علاقه برای مشارکت در طرح­های سرمایه­ گذاری منطقه11، افزود: به زودی جلسه­ای برای بررسی طرح­های این منطقه برگزار خواهد کرد و طرح­های توجیهی و اقتصادی را با توجه به حساسیت­ های سرمایه­ گذاران تنظیم می­کند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است