معاون وزیر آموزش و پرورش هزینه جراحی دانش آموز معلول برازجانی را متقبل شد

معاون وزیر آموزش و پرورش هزینه جراحی دانش آموز معلول برازجانی را متقبل شد

26 بهمن 1395

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با 'حسین استواریان' دانش آموز قطع نخاعی در شهر برازجان استان بوشهر، هزینه جراحی این بیمار را در هر بیمارستانی که این عمل را انجام دهد، متقبل شد.

 

 مجید قدمی روز سه شنبه به همراه مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان در محل زندگی و تحصیل این دانش آموز هفت ساله حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و روند آموزش این دانش آموز قرار گرفت.


وی ضمن ابراز محبت و گفت و گو با این دانش آموز از نحوه و مدت آموزش این کودک که در حالت خوابیده زندگی و تحصیل می کند، آگاه شد و در جمع حاضران اظهار داشت: این روند خوب یادگیری در حسین نشان می دهد که علاوه بر اینکه معلمی بسیار سخت کوش و خلاق دارد، دانش آموزی است که از نبوغ و استعداد بالا نیز بهره مند است.


قدومی اضافه کرد: از آنجایی که با عمل جراحی ممکن است بخشی از مشکل این کودک کمتر شود در زمینه پرداخت هزینه این عمل جراحی خانواده اش را حمایت می کنیم.


وی، همچنین قول داد برای خرید امکانات توانبخشی و حرکتی برای این دانش آموز تا سقف 10میلیون ریال مساعدت کند و برای تشویق وی، مربی و مادرش هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس هدیه می شود.


حسین استواریان کودک هفت ساله برازجانی که در 2 سالگی بر اثر سانحه رانندگی دچار ضایعه کامل نخاعی شده است، در پنج سال اخیر بصورت خوابیده زندگی می گذراند و آموزش او را معلمش در منزل انجام می دهد.


شهر برازجان با 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است