نبود حامی مالی مهم‌ترین مشکل ورزش ناشنوایان

نبود حامی مالی مهم‌ترین مشکل ورزش ناشنوایان

30 بهمن 1395

 فرزاد رحیمی رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال و بختیاری گفت: نبود حامی مالی از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران ناشنوا در این استان است.

 

 
وی افزود: با توجه به حضور پر رنگ این عده از معلولان ورزشکار در مسابقات ملی و جهانی در سال‌های اخیر، حمایت‌های مالی می‌تواند سبب ارتقای ورزش آنان شود.
 
 
رحیمی اظهار داشت: به‌طور معمول، آمارگیری از ورزشکاران فعال در رشته‌های مختلف بر اساس تعداد کارت‌های بیمه ورزشی صادر شده انجام می‌شود و به دلیل آنکه در بسیاری از کارت‌های صادر شده برای ناشنوایان، عنوان هیئت ناشنوایان درج نمی‌شود آمار دقیقی از ناشنوایان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در دست نیست.
 

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان از ۲۷ تیر تا هشت مرداد سال آینده (۹۶) در کشور ترکیه پیش‌بینی کرد: حداقل چهار نفر از ورزشکاران ناشنوای استان با کسب رکوردهای ورودی و موفقیت در اردوهای ارزیابی تیم‌های ملی در جمع کاروان اعزامی ایران به این رقابت‌ها قرار گیرند.
 
 
رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ورزشکاران ناشنوای استان از ابتدای امسال ۱۱ نشان در رقابتهای قهرمانی کشور کسب کرده‌اند گفت: چهار نشان طلا و پنج نشان برنز در بخش انفرادی مسابقات کشتی، بدمینتون، دوومیدانی و شنا و عنوان نخست بخش تیمی رقابت‌های دو صحرانوردی و عنوان سوم تیمی مسابقات دوومیدانی حاصل تلاش این ورزشکاران در سال ۹۵ است.
 

رحیمی ادامه داد: علاوه بر این، ورزشکاران ناشنوای استان با حضور در رقابت‌های عمومی نیز عناوین برتر را در سطوح استانی، ملی و جهانی به دست آورند.
 

وی اضافه کرد: فعال شدن هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های فارسان، لردگان و سامان در کنار هیئت‌های شهرکرد و بروجن و بهره‌مندی از فضای مجازی به‌منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به ورزشکاران ناشنوا از دلایل کسب این نتایج است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است