تمدید عضویت مجتمع رعد در وب سایت سازمان ملل متحد

تمدید عضویت مجتمع رعد در وب سایت سازمان ملل متحد

1 اسفند 1395

به استناد ارسال آخرین گزارش عملکردی مجتمع رعد و پذیرش آن توسط دفتر اطلاعات همگانی سازمان ملل متحد، عضویت این سازمان مردم نهاد برای یک­سال دیگر تمدید شد. 

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، سازمان ملل متحد با تمدید عضویت مجتمع آمورشی نیکوکاری رعد به مدت یک­سال دیگر، این سازمان غیر دولتی ایرانی را در فهرست 7 سمن مورد تأیید در صفحه مرکز اطلاع­رسانی سازمان ملل متحد تهران  معرفی کرد.

 

مجتمع رعد از سال ۱۳۷7 توسط دفتر اطلاع‌رسانی سازمان ملل متحد (UNDPI)  به‌عنوان نخستین سازمان غیر دولتی (NGO) ایران به رسمیت شناخته شد و از آن تاریخ تا امروز هموراه با ارسال گزارش ­از فعالیت­های مؤسسه در جدول سازمان­های غیر دولتی ایران معرفی شده است.

 

شایان ذکر است، مجتمع رعد در سال ۱۳۹۳ به دنبال سپری کردن فرآیندی زمان­بر موفق به کسب مقام مشورتی از شورای اقتصادی- اجتماعی سازمان ملل متحد به نام اکوسوک (Ecosoc) شد که کسب این عنوان جهانی برای مجتمع رعد این امکان را فراهم می­سازد تا در عرصه‌های بین‌المللی مسائل افراد دارای معلولیت را مطرح سازد و از این طریق در بهبود کیفیت زندگی توان­یابان ایفای نقش کند.

 

گفتنی است همکاری­های بین المللی مجتمع رعد به این موارد ختم نمی­شود و به تازگی با برنامه اسکان بشر سازمان ملل در ایران همکاری داشت و در پویش "من شهرم را می سازم " به انعکاس نیازهای محیطی افراد دارای معلولیت در محیط سکونت و شهرها کمک کرد و یافته­ های این پروژه برای شناخت «شهر دلخواه من» مورد استفاده قرار می­گیرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است