انتشار نتایج نظرسنجی کارآموزان رعد

انتشار نتایج نظرسنجی کارآموزان رعد

24 اسفند 1395

همزمان با مراسم پایان سال کارآموزان مجتمع رعد گزارش نتایج نظرسنجی بررسی کیفیت خدمات این مؤسسه خیریه از دیدگاه مددجویان توسط واحد انفورماتیک و امور مالی و اداری منتشر شد.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ 105نفر از کارآموزان براساس یک پرسشنامه 25 سؤالی، نظرات خود را در مورد کیفیت آموزش، نحوه انتخاب دوره، مسائل رفاهی، کارگاه­های مهارت آموزی، امکانات تأسیساتی ساختمان، خدمات کارآفرینی، خدمات تخصصی توانبخشی، مددکاری و روانشناسی ابراز کردند و پاسخ­ دهندگان با انتخاب یکی از اعداد یک تا 10 میزان رضایت­ مندیشان را بیان کردند تا مدیریت مجتمع رعد براساس میززان رضایت کارآموزان نسبت به ارتقا سطح رضایت عمل کنند.

 

براساس این گزارش بیش نیمی از پاسخ دهندگان از کیفیت خدمات کارآفرینی و اشتغال رضایت دارند، هرچند 83 درصد از افرادی که در دوره­ های آموزشی شرکت می­کنند به دنبال اشتغال پایدار هستند. البته هنوز برای برقراری ارتباط فراگیر با واحد کارآفرینی باید کارهای زیادی انجام شود.

 

در این گزارش حدود 60 درصد از پاسخ دهند از کلاس­های علمی رعد رضایت نسبی دارند هرچند با یک اختلاف اندک، 56 درصد از جامعه آماری از کارگاه­های مهارتی در رشته هنری ابراز رضایت نسبی کرده­ اند و 80 درصد از کیفیت تدریس معلمان رشته­ های هنری ابراز هستند که این میزان در بخش علمی 64 درصد است.

 

در خصوص امکانات رفاهی، فاصله غذای گرم روزانه با ذائقه کارآموزان باید با برنامه­ریزی و تلاش هدفمند ارتقا یابد و در این میان 70 درصد پاسخ ­دهنگان از فضای خارجی ساختمان و به همین میزان از فضای داخلی خیریه رعد ابراز رضایت نسبی نمودند.

 

بیش از 51 درصد از پاسخ دهندگان برای اشتغال به واحدهای کارآفرینی معرفی شدند و صرفاً 24 درصد از کسانی که محصول ارایه کردند از فروش محصولاتشان رضایت دارند.

 

به لحاظ مهارت ­های اجتماعی 66 درصد از جامعه آماری از رشد شخصیتی خود رضایت دارند و 81 درصد از حق انتخاب کلاس­ها رضایت نسبی دارند.

 

در این مراسم مانی کاکاوند هنرمند نیکوکار با حضور در جمع توان­یابان سال نو را به آنها تبریک گفت و واحد کارآفرینی 15نفر از کارآموختگانی که در طول سال 1395 در شرکت­های گوناگون مشغول به کار شدند را به کارآموزان رعد معرفی کرد.

 

شایان ذکر است با برگزاری مراسم پایان سال، فعالیت­های آموزشی رعد پایان می­یابد و همکاران با تبریک سال نو برای مددجویان سال خوشی آرزو می­کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است