بانوان نیکوکار رعد کرمانشاه جشن حمایت برگزار می­کنند

بانوان نیکوکار رعد کرمانشاه جشن حمایت برگزار می­کنند

27 فروردین 1396

به منظور جذب کمک­های مردمی گروه بانوان نیکوکار رعد کرمانشاه جشن حمایت از توان­یابان آن مؤسسه را در مجتمع رفاهی و فرهنگی لاله وابسته به سازمان برنامه و بودجه برگزار می­شود.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ گروهی از بانوان خیر کرمانشاهی مقیم مرکز برای نخستین بار مراسم گلریزان و حمایت از توان­یابان رعد آن استان را در پایتخت برگزار خواهند کرد.

 

ناهید آزادی دبیر اجرایی این مراسم در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی ضمن اعلام این خبر، افزود: جشن حمایت از توان­یابان کرمانشاه با هدف جذب کمک­های مردمی به تعویق افتاد در مجتمع رفاهی،فرهنگی لاله وابسته به سازمان برنامه و بودجه برگزار می­خواهد شد.

 

دبیر اجرایی جشن حمایت از توان­یابان با اشاره به ضرورت حمایت از جامعه توان­یابان کشور، افزود: در این مراسم گروه موسیقی مهروزان به سرپرستی جواد عزیزی، استند آپ کمدی کریم قربانی، پخش فیلم­های عملکرد مجتمع رعد، ملاقات با هنرمندان سرشناسی چون امیر جعفری ، ریما رامین­ فر و دیگر برنامه­ های هنری جذاب اجرا می شود بانوان نیکوکار علاوه بر تأمین هزینه ­های برگزاری این جشن پذیرایی کاملی را برای مدعوین، پیش­ بینی کرده­ اند.

 

شایان ذکر است مجتمع رفاهی لاله در خیابان کارگر شمالی مقابل موزه هنرهای  معاصر، پلاک1214 واقع شده که برای پارک خودرو فضای مناسبی داخل مجموعه وجود دارد. علاقه­ مندان نیکوکار برای تهیه بلیط می­توانند با  شماره­های 09124146601 و 09121958210 تماس حاصل فرمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است