۹۵ درصد ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال مشخص شده است

۹۵ درصد ترکیب تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال مشخص شده است

11 اردیبهشت 1396

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران با بیان اینکه ترکیب اصلی این تیم برای مسابقات جهان در اردوی سوم نهایی می شود، گفت: البته ۹۵ درصد ترکیب تیم مشخص است.

 

 حسن پالار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال در خصوص روند آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تا کنون دو مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم، یکی پیش از سال جدید و یک مرحله نیز در فروردین ماه؛ سومین مرحله اردو هم اردیبهشت ماه برگزار می شود که اردویی تعیین کننده و حساس است و ترکیب نهایی تیم معرفی خواهد شد.

 

وی افزود: البته ۹۵ درصد ترکیب تیم در حال حاضر مشخص است و تغییراتی جزئی در پیش خواهیم داشت. در اردوی قبل از دو ورزشکار که کلاسهای پایین داشتند دعوت کردیم که در تمرینات حضور داشته باشند و از آنجا این نفرات به تازگی در این رشته فعال شده بودند، هنوز به سطحی که بتوانند تیم را در مسابقات جهانی همراهی کنند نرسیده اند و البته باید گفت که آینده ای درخشان پیش روی آنهاست و اگر تمرینات خود را دنبال کنند می توانند در آینده ای نزدیک به تیم بپیوندند.

 

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال خاطر نشان کرد: اردوی سوم تیم ملی از ۲۳ اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود و پس از آن با فاصله ای کم، اردوی چهارم که متصل به اعزام نیز هست، برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: تیم ایران در مسابقات جهانی کانادا با تیم های استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا هم گروه است و باید گفت قرعه سختی به نام کشورمان خورده است. در گروه دوم نیز تیم های آمریکا، آفریقای جنوبی، ژاپن، فرانسه و آلمان حضور دارند.

 

پالار در دامه اضافه کرد: همه ی تیم ها خوب هستند و بهترین های هر قاره به مسابقات جهانی می آیند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.ترکیه،تیم هم گروه ماه در اروپا تیم اول است،کانادا از امتیاز میزبانی برخوردار است و تیم استرالیا نیز از بهترین تیم های دنیا است. دو تیم برزیل و ایتالیا نیز چندان برای ما شناخته شده نیستند و در تلاشیم تا فیلم چند بازی این دو تیم را تهیه و آنالیز کنیم.

 

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال افزود: در اردوی سوم بر تکنیکهای دفاع و حمله تمرکز داریم و قصد داریم دو بازی دوستانه با تیم های تهرانی نیز برگزار کنی تا بازیکنان به مرز آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات جهانی کانادا دست پیدا کنند.

 

وی در پایان گفت: کلیه ی اعضای تیم با یکدلی و همتی که دارند در حال آماده شدن برای حضور در این رویداد مهم هستند و امیدواریم با این روحیه به بهترین نتیجه های ممکن دست پیدا کنیم.

 

رقابت های قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال، خرداد ماه سال جاری به میزبانی کانادا برگزار خواهد شد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است