آماده سازی 7 ایستگاه مترو در منطقه 5 تهران

آماده سازی 7 ایستگاه مترو در منطقه 5 تهران

12 اردیبهشت 1396

محسن اسدی شهردار منطقه 5 در مراسم افتتاح 120 پروژه عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدماتی منطقه 5 که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: از جمله پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی که در سطح منطقه 5 افتتاح شده است می‌توان به ساخت سرای محلات، مساجد و مجموعه بهاران که در میان سایر مناطق به لحاظ امکانات پیشرو است و همچنین در زمینه ورزشی به بیش از 9 پروژه و 70 زمین ورزشی روباز که بهره برداری شده‌اند، اشاره کرد.

 
 
وی با اشاره به افتتاح مجموعه شهربانو با امکانات مختلفی برای بانوان این منطقه، افزود: رسیدگی ویژه به معلولان از جمله اهداف مدیریت شهری است، در این راستا بالابر و دیگر امکانات برای دانش آموزان معلول به بهره برداری رسیده است.
 
 
اسدی با بیان اینکه 15 طرح ترافیکی در منطقه به منظور توسعه حمل و نقل عمومی به بهره برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از خط 6 مترو تهران، 7 ایستگاه مترو در این منطقه برای استفاده شهروندان آماده می شود.
 
 
شهردار منطقه 5 در ادامه بیان داشت: از جمله بوستان‌های افتتاح شده در منطقه شامل بوستان جانبازان و روشندلان است، همچنین در زمینه توسعه جنگلداری و فضای سبز اقدامات مهمی انجام شده است.
 
 
وی گفت: بهینه سازی معابر از جمله اقدامات دیگر در حوزه عمرانی است که در ماه آینده به بهره برداری می رسد، همچنین با همکاری شرکت فاضلاب استان تهران طرح هایی را در راستای توسعه فضای سبز در دست خواهیم داشت. 
 
 
اسدی افزود: توسعه شبکه آبرسانی، ساخت سرویس های بهداشتی شهری، ایجاد فضای بازی کودکان، تجهیز وسایل ورزشی برای بزرگسالان، افتتاح 3 بازار میوه و تره بار، احداث مجموعه شهروند، ایجاد سیستم روشنایی، جمع آوری آب های سطحی، احداث و بهینه سازی معابر از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در این منطقه است.
 
 
شهردار منطقه 5 تصریح کرد: با توجه به جمعیت بیش از 150 هزار نفری این منطقه، سرانه فضای سبز برای شهروندان از مرز 19 متر مربع عبور کرده و به بیش از 30 متر مربع رسیده است.
 
 
اسدی با بیان اینکه منطقه 5 سومین منطقه از لحاظ وسعت است، گفت: مردم با حضور در انتخابات می توانند شاهد پیشرفت های خوبی در عرصه مدیریت شهری باشند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است