بهار فصل همدلی و خیریه رعد خواستگاه نیکوکاریست

بهار فصل همدلی و خیریه رعد خواستگاه نیکوکاریست

16 اردیبهشت 1396

نوزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد در حالی به کار خود خاتمه داد که بارش باران سیل­ آسای بهاری هم مانع حضور شهروندان نیکوکاری و نیک اندیش نشد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نوزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد زمانی برگزار شد که به ­منظور احترام گذاشتن به خواست مخاطبان و وفاداری به تقویم اجرایی سال­ جاری می­ بایست ریسک بارندگی­ های بهاری را قبول می­ کردیم، زیرا نزدیکی به ماه مبارک رمضان و نیز انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای اسلامی شهر و روستا، زمان دیگری را باقی نگذاشته بود و مدیران مجتمع رعد به ناچار نیمه اردیبهشت را برای برگزاری این مراسم انتخاب کردند.

بارندگی­ های ابتدای هفته گذشته این یقین را بوجود آورد که نوزدهمین دوره جشنواره با تمام دوره­ های پیش از آن متفاوت خواهد بود و شاید این نوبت با استقبال پرشور بازدید­ کنندگان مواجه نشود، اما باردیگر مردم خوب شهر تمام پیش­بینی­ ها را به نفع همدلی، نیکوکاری و انسان دوستی به هم زدند و با اینکه هر روز بارش باران مدتی کار عرضه غذا را برای مجریان و خرید را برای شرکت­ کنندگان سخت می­کرد با این حال جشنواره از رونق نیافتاد و استقبال مردم شگفت­ آور بود.

گفتنی­ است، همراهی هنرمندان نیکوکاری چون استاد سامان گلریز و شبنم فرشا جو در کنار ورزشکاران موتور سیکلت ­سوار از حاشیه­ های جذاب این دوره از جشنواره غذای خیریه رعد محسوب می­شد.

در پایان باید گفت شهروندان نیکوکار با حضور دلگرم کننده شان برگ افتخار دیگری بر دفتر توانمند­سازی  توان­یابان رعد اضافه کردند و مسؤولان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به این همه همدلی و همراهی مباهات می­کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است