نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک: حق ماست از امکانات بهتری برخوردار باشیم

نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک: حق ماست از امکانات بهتری برخوردار باشیم

18 اردیبهشت 1396

نایب قهرمان پارالمپیک ریودوژانیرو در پرتاب وزنه کلاس F۴۲ که به تازگی در رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان نخست را کسب کرده از امکانات شهرستان خرم‌آباد انتقاد دارد.

 

سجاد محمدیان  درباره قهرمانی‌اش در پیکارهای قهرمانی کشور، اظهار کرد: چون ناظرهای کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) به محل برگزاری رقابت‌ها آمده بودند نسبت به دوره‌های قبل سطح بهتر بود. با پرتاب ۱۴ متر و سه سانتی‌متر قهرمان شدم که ۲۸ سانتی‌متر از پرتابم در پارالمپیک کم‌تر بود.


او ادامه داد: چون رقابت‌های جهانی دو ماه آینده برگزار می‌شود با آمادگی کامل در رقابت‌ها شرکت نکردم و آمادگی کامل را برای رقابت جهانی گذاشته‌ام.


محمدیان با بیان این که سهمیه جهانی را کسب کرده است، افزود: در خرم‌آباد و زیرنظر مصطفی بهرامی تمرین می‌کنم که البته از لحاظ امکانات شرایط خوب نیست.


این ورزشکار معلول لرستانی با انتقاد از بی‌توجهی مسوولان استان، تصریح کرد: به ما قول دادند زمین پرتاب‌ها را چمن می‌کنند، سالن آکادمی پرتاب‌ها را تجهیز می‌کنند اما هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشد.
وی افزود: سالن آکادمی پرتاب‌ها فاقد امکانات اولیه است و حتی یک دوش حمام ندارد که پس از تمرین از آن استفاده کنیم.


محمدیان تأکید کرد: لرستان در بخش پرتاب‌های دوومیدانی معلولان، توانایی‌های زیادی دارد و حق ماست که از امکانات بیش‌تر و بهتری برخوردار باشیم و انتظار توجه بیش‌تری از مسوولان داریم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است