هادی‌زاده: در تمام کلاس‌ها در باکو شانس مدال داریم

هادی‌زاده: در تمام کلاس‌ها در باکو شانس مدال داریم

20 اردیبهشت 1396

رییس انجمن دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان گفت: چون برای اولین‌بار در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می‌کنیم، تلاش خواهیم کرد بهترین جایگاه را در جدول رده‌بندی کسب کنیم.

 

علی‌اصغر هادی‌زاده  درباره وضعیت دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان افزود: در این رقابت‌ها، ۷ دوومیدانی‌کار نابینا و کم‌بینا و ۵ دوومیدانی‌کار معلول در قالب ۱۳ ورزشکار شرکت خواهند کرد. البته این بازی‌ها چون رسمی نیست، برای ما جنبه تدارکاتی دارد. ضمن این که میزبان در رشته‌هایی به کشورها اجازه شرکت در مسابقات را داده که خود صاحب عنوان و دارای رنکینگ جهانی است.

 

وی گفت: در این رقابت‌ها، دوومیدانی‌کاران ما در ماده‌هایی هم‌چون پرتاب دیسک و وزنه کلاس F۵۶ و F۵۷، پرش طول کلاس F۱۱ و F۱۲، پرتاب وزنه و نیزه کلاس F۱۲  در ۴۰۰ متر، کلاس F۱۲ در ۱۰۰ متر، کلاس F۱۱ و F۱۲  در ۱۰۰ * ۱۴ متر امدادی شرکت خواهند کرد که در تمام ا ین مواد، میزبان کلاس‌هایی را انتخاب کرده که صاحب عنوان است.

 

هادی زاده پیرامون این پرسش که در چه کلاس‌هایی شانس مدال دارید، افزود: ما در تمام کلاسها شانس مدال داریم.  زیرا اکثر دوومیدانی‌کاران اعزامی به این بازی‌ها از قهرمانان جهان و پارالمپیک هستند و شانس زیادی برای کسب مدال دارند.

 

او نفرات اعزامی به این بازی‌ها را آرش خسروی، امیر خسروانی، وحیدعلی نجیمی، سامان پاکباز، مسعود حیدری، سید عرفان حسینی، سجاد نیک‌پرست، مهدی مرادی، جاوید احسان شکیب، علی محمدیاری و علیرضا قلعه ناصری عنوان کرد و افزود: کاروان دوومیدانی جانبازان و معلولان و نابینایان ۲۳ اردیبهشت عازم باکو آذربایجان می‌شوند و رقابت‌ها از ۲۶ اردیبهشت آغاز و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

 

رییس انجمن دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان در پایان خاطرنشان کرد: چون کاروان جانبازان و معلولان و نابینایان برای اولین‌بار در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می‌کنند، تمام سعی‌مان بر این است که با کسب مدال، بهترین جایگاه را در جدول رده‌بندی به خود اختصاص دهیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است