تیشه‌گران: برای رفتن به المپیک ناشنوایان بودجه نداریم

تیشه‌گران: برای رفتن به المپیک ناشنوایان بودجه نداریم

23 اردیبهشت 1396

دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: انتظار داشتیم وزارت ورزش و جوانان 50 درصد از اعتبارات امسال ما را که حدود یک میلیارد تومان است در اختیار فدراسیون قرار دهد تا مشکلی برای آماده سازی تیم اعزامی به المپیک تابستانی ناشنوایان نداشته باشیم اما متاسفانه هنوز بودجه محقق نشده است.

 

مهران تیشه گران یکی از مشکلات اساسی کاروان اعزامی به  المپیک تابستانی ناشنوایان را که تیر ماه در سامسون ترکیه برگزار خواهد شد، تنگناهای مالی عنوان کرد و افزود: با وجود این که چندین بار با سلطانی فر، وزیر و داورزنی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نامه نگاری کردیم که برای اعزام کاروان به  المپیک ناشنوایان با مشکلات شدید اعتباری مواجه هستیم و حداقل 50 درصد از اعتبارات امسال ناشنوایان را قبل از اعزام اختصاص دهند تا کاروان را در شرایط بهتر  و با آمادگی بالایی راهی ترکیه کنیم، اما متاسفانه تا به امروز به هیچ نتیجه‌ مثبتی دست پیدا نکرده‌ایم.

 

وی گفت‌: در حال‌ حاضر تمام رشته‌های اعزامی شامل کاراته، تکواندو ، جودو، دوومیدانی، کشتی ، والیبال، والیبال ساحلی، فوتبال و پنج رشته تیراندازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ و شنا که با یک نماینده در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، در اردوی آمادگی به سر می برند و در بدترین شرایط مالی این تیم‌ها را برای حضور در  المپیک ناشنوایان آماده می‌کنیم.

 

تیشه گران با اشاره به این که هنوز نتوانسته‌ایم به خاطر مشکلات مالی بلیت کاروان اعزامی به  المپیک تابستانی ناشنوایان را رزرو کنیم، افزود: با وجود این که کمتر از دو ماه دیگر برای شرکت در  المپیک تابستان ناشنوایان در سامسون ترکیه زمان داریم و رقابت‌ها از بیست و هفتم تیر ماه آغاز خواهد شد، به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته ایم بلیت کاروان اعزامی را رزرو کنیم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد تا به خاطر مسائل مالی جایگاه خود را در  المپیک ناشنوایان از دست ندهیم.

 

دبیر فدراسیون ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی برای اعزام به ترکیه ندارید، گفت‌: شورای برون مرزی با اعزام کاروان ناشنوایان ایران به ترکیه موافقت کرده است و هیچ مشکلی برای اعزام نداریم. تنها مشکل، تنگناهای مالی است که امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با اختصاص به موقع بودجه، فدراسیون را در اجرای برنامه‌هایش یاری کند تا بدون هیچ گونه دغدغه‌ ای بتوانیم کاروان را به  المپیک تابستانی اعزام کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است