امینی: عملکرد جودوی نابینایان قابل قبول بود / نفرات اصلی ما به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

امینی: عملکرد جودوی نابینایان قابل قبول بود / نفرات اصلی ما به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

27 اردیبهشت 1396

رییس کمیته جودوی نابینایان گفت: ما افرادی را به باکو آوردیم که کلاس‌بندی داشتند در حالی که نفرات بهتری هم داشتیم که کلاس‌بندی‌شان اعتبار نداشت.

 

علیرضا امینی، رییس کمیته جودوی نابینایان، پس از کسب مدال نقره محمد علی شنانی، اظهار کرد: تیم جودوی نابینایان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی سه نماینده داشت و ما افرادی را به باکو آوردیم که کلاس‌بندی داشتند در حالی که نفرات بهتری هم داشتیم اما  چون کلاس‌بندی آن‌ها اعتبار نداشت، نتوانستند در این مسابقات حضور پیدا کنند. این نفرات تا چند وقت دیگر در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد.

 

او افزود: در مجموع نتیجه‌ قابل قبولی گرفتیم. جودوکاران به افرادی باختند که جملگی در همین پارالمپیک ریو مدال گرفته بودند. موسی خانی به طلایی و برنزی ریو باخت. شنانی هم خیلی خوب بود اما حریفش قهرمان ریو بود.

 

امینی در پایان خاطرنشان کرد: می‌توانستیم  یک مدال دیگر را کسب کنیم، اما متاسفانه مهدی برجلو کم‌تجربگی کرد و البته طبیعی بود چون دو سال بود که در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود.

 

چهارمین دوره بازی‌های کشورهای از روز جمعه با حضور نمایندگان ۵۴ کشور اسلامی در باکوی آذربایجان آغاز شده است.

 

تیم ملی دو و میدانی نابینایان، کم بینایان و جانبازان و معلولان ایران هم با ۱۳ ورزشکار در این بازی‌ها حضور یافته است که از فردا رقابت‌های‌شان آغاز می‌شود.

 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است